Inte hemma

Nej jag befinner mig hos Madde! Va hit en sväng förut idag medans jag väntade på att besöka ett dagis. Sen åkte vi tillbaka hit igen =) Nu håller hon på att laga mat.. nice ;)

Eric har jag lämnat av hos Momme som var nere på pizzerian.. Han började bli lite grinig men ville inte riktigt sova. Så då fick han åka dit och självklart blev han glad ;) Amira fick följa med när jag skjutsade ner honom nyss.

Vi har som sagt varit och besökt ett till dagis, storken! Det kändes ju oxå bra så nu vet jag inte vilket jag ska välja (!) Men där skulle det bli en ny avd med bara småbarn för dom hade en avd som stog tom. Så det lät ju bra. Lättare att ta sig dit oxå då det ligger vid vägen och det andra inne i husområdet. Inte så farligt men... Funderar faktiskt på att ta storken. Så Elin, om ni ska ta det så får ju Eric och Nova gå tillsammans =) Men jag hoppas ju på att det ska finnas en plats i Bosvedjan inom en snar framtid!

På hemvägen ska vi handla! Finns inte mkt alls hemma.. Men det brukar inte bli så mkt i alla fall. Vet aldrig vad jag ska handla... =P haha..

Nu ska jag ta lilla Ayah som sitter i babysittern, verkar inte vilja sitta där längre. Madde måste ju få kocka ;)

Tja tja!

Kommentarer
Postat av: pinglan

tack för hjälpen med griniga barn och för ett trevligt sällskap:)

2008-12-01 @ 18:03:20
URL: http://pinglanm.blogg.se/
Postat av: Johanna

Thea går på Storken och vi stormtrivs där! :)

Ett bra dagis.

2008-12-03 @ 11:50:22
URL: http://smulan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0