Kalajs

Ska åka till födelsedagsbarnet Malin snart! Grattis grattis ;)

Väntar bara på att Eric ska vakna... trodde inte att han skulle sova så här länge! Och om jag bloggar så vaknar han ju såklart tänker jag.. Vi får väl se ;)

Blir nog inget bad idag.. Det blir för tight om tid! Men tänkte att vi ska försöka komma iväg och bada nåt framöver i alla fall. På alnö kanske, där var det tusen år sen jag var sist!

Såg film hos Linda och Christer igår. Felon, den var bra! Gillar sådana filmer jag! Fängelse, action och lite kärlek =) Tror jag hade ont i magen hela filmen, för man visste ju att hemska saker skulle hända! Den rekommenderas i alla fall. Jag ser ju inte på filmer så värst ofta nu för tiden, kanske dags att börja med det =)

Blir inget Gangstar i år.. känner inte att jag hinner med eller har ork att styra upp det nu. Fasen året är ju slut snart (!!) Gått fort som tusan!

Sen ang sova hela natten.. Vet inte om jag kommer orka göra just den metoden =/ Ska försöka få bättre rutiner och dra ut på nattätandet till att börja med. Men jag är inne och läser på forumet lite nu och då så vi får väl se om jag ändrar mig. Ju mer man läser ju lättare känns det ju i alla fall. Men det kommer inte funka om man inte är 100 % inställd på det. Därför jag avvaktar..!

Jaha... än har han inte vaknat! hmm... vill ju åka nu =P

Fast nu rör han på sig! Ögonen har öppnats =D HEJ DÅ!

Kommentarer
Postat av: Lindzan

jaaaa man satt ju på helspänn så fort dom skulle ut på den där jäkla rastgården! (filmen)

2008-12-14 @ 14:28:06
URL: http://lindzanengman.blogg.se/
Postat av: EB

nu har jag skickat foton från 28-årskalaset

gulliga barn

2008-12-14 @ 17:37:37
Postat av: Eva

Hälsar GRATTIS till Malin från Eva

2008-12-14 @ 19:30:51
Postat av: Lotta

Ett tips på en bok som finns , den heter Somna utan gråt av Elizabeth Pantley.

Det handlar om att få bra rutiner både på dagen och natten.

Kolla på Adlibris eller bokus där brukar de har billiga böcker. Eller på bibloteket.

Kan tänka mig att det kan bli jobbit när ni båda jobbar sedan och lillemannen fortfarande inte sover på natten.

Ha det fint!

2008-12-14 @ 20:03:30
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/
Postat av: malin

tack för presenten och julklappen.. =) det blev kanon. Ringer imorn när jag får tid över.

kram

2008-12-14 @ 23:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0