Mätt i magen

Har nyss varit på Julbord på jobbet på Norra! Smaskigt! Andra ggn för i år =) Sen nalkas det ett julbord på julafton oxå. Så sen är jag nöjd ett år framöver!

Inatt fick jag SOVA hela natten! Åååh vad skönt det var. Men tro inte att Eric sovit ;)
Vi gjorde ju iordning (städade) gästrummet igår, M var trött att ligga på soffan. Tagit bort massa onödigt och dammsugit och möblerat om lite. Så där nere sov jag själv inatt, oavbrutet ca 23-08. Självklart med öronproppar ;) Men dom hade lossnat märkte jag när jag vaknat. Grabbarna sov uppe en natt till. Men M sa att han kunde ta Eric mer i fortsättningen. Så tills alla rum är klar nere vet jag inte vart jag ska sova ;) Tror att Eric ska få sova nere i spjälsängen inatt.
Då kanske jag campar i vardagsrummet igen. Inget mig emot om jag får sova ostört =D

Mening är att vi ska fixa ett till rum idag. Men vi får se om det blir av. Annonsen på blocket kom aldrig upp igår så det måste vi göra i alla fall. Men så länge dom står kvar där nere i sovrummet känns det lite svårt att fixa där...

Tråkiga inlägg nu utan kort Hannah, jag vet =P Har kort på mobilen men orkar inte ladda upp dom nu.. Det kommer det kommer ;)

Brukar blir så, några inlägg utan kort sen ett inlägg med massa kort. Men det är ju inte lika roligt då tycker jag =/

Nä nu ska jag väcka Eric som sovit sen 16. Inte bra så här sent, för då lägger han sig senare.. Kl 20 ska jag se Bonde söker fru i alla fall! Ev kanske han somnat innan dess men jag är tveksam.

Adjö!

Kommentarer
Postat av: alexandra

Det låter ju som att ni har värsta slottet med alla de rummen ni har att fixa:-D



Skönt att sova heeela natten, man blir som en ny människa!

2008-12-18 @ 18:26:13
URL: http://mama08.blogg.se/
Postat av: EB

Härligt att du sovit en natt!!!!

Är du säker på julbord på julafton??

Jag tror på julfika................

2008-12-18 @ 19:10:41
Postat av: Sara

Vad skönt för dig att få sova ordentligt =) Å gott me julbord!!

2008-12-18 @ 19:42:28
URL: http://acidangel.bloggagratis.se
Postat av: Lotta

Underbart att du fick sova.

Vart brukar Eric sova?

2008-12-18 @ 19:48:31
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0