Onsdag

God morgon!

Inatt gick jag ner och la mig när M kom och slog på TVn, gud va skönt att få sova "ostört" nån timme. Men jag hörde ju när Eric vaknade till, men att inte behöva göra nåt är skönt ;) Sen 06.40 hörde jag hur han kröp omkring och gnällde så då gick jag upp. Tänk att man kan känna sig mer utvilad bara man fått sovit själv nån timme.

Igår var vi på Öppna Förskolan och knäppte kort, det gick jättebra! Eric skrattade på kortet, fotografen var duktig tycker jag =) Sen blev det gruppbild, då skrattade han första gångerna oxå men blev less sen. Kommer säkert att bli ett kort där han inte ler då bara för det. Fast det är ju bilden på honom själv jag vill åt ;)

Idag händer inte så mkt tror jag, förutom att vi ska på banken och grejja.
Har köpt mkt köttfärs (2,5 kg) som jag tänkte rulla köttbullar och biffar av och frysa in.. Får se om jag orkar med det idag! Ska även se nya avsnittet av Prison Break, texten hade inte hunnit komma igår.. Spänning spänning =D

Tänkte visa nån ny bild men har inte orkat ladda upp dom. Det får bli senare eller en annan dag!

Ny dag, ny start. Hears!

Kommentarer
Postat av: Linda

jag drömde om eric inatt, tror jag har eric-abstinens! =) men jag får busa med honom på kalaset hos Elena!

2008-12-03 @ 10:07:28
URL: http://lindzanengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0