Så lätt?

Kan det fortsätta såhär måntro? Eric fick välling 22.40 igår, han fick i sig närmare 400 ml (!!!) (Tetra 8 mån) Sen fick han sova med mig. Själv hade jag svårt att somna såklart.. typiskt. Men sen vaknade han 05.50, blöjan var överfull och det hade läckt. Inte konstigt med så mkt välling i magen. Men som tur va så tog pyjamasen och gossefilten smällen så jag slapp byta lakan i alla fall. Då fick han 200 ml välling, men ville inte riktigt somna om. Oh no tänkte jag.. men efter ett tag så somnade han om. Sen klev vi upp 07.20. Nice natt! Har inget minne om att han har vaknat till mkt inatt heller faktiskt, nappen har i alla fall dugit fram till morgonen utan gråt!

Nu sover Eric igen, har nyss somnat här i babysittern. Funderar på att gå ner med honom och vila lite själv oxå!

Återkommer kanske senare idag! Hej så länge

Julaftonsfika, riktigt stort fat var det!

Kommentarer
Postat av: EB

tur att man bara orkade smaka ett par sorter...........

2008-12-27 @ 10:52:40
Postat av: Maria

Skönt att han sovit bra en natt i alla fall;)) Är det bara jag som tycker tetrorna m välling verkar blaskigare? För i såna fall kanske pulvret mättar bättre om det är "tjockare"? En tanke bara............

2008-12-27 @ 17:46:37
URL: http://mariad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0