Sockerdricka

Har suttit och läst runt på lite bloggar, fick sockerdricka i handen! Hehe har aldrig fått det av att hålla i datamusen så länge =P

Eric sov bra inatt med, men han vaknade till lite vid 04 då bytte jag blöja. Sen fick han välling 05.35 ungefär.. Men han har svårt att somna om nu efter vällingen på morgonen, jobbigt!! Då man är som tröttast själv.. Gäsp! Men vi gick inte upp förrns 07.20.

Ikväll åker vi till Götet. Hoppas att man kan shoppa nåt roligt på rean där nere =) Ska nog ta en sväng förbi Monki eftersom jag fortfarande har kvar presentkort där! Vi blir nog borta en vecka i alla fall.. Får se vad som händer på nyår, har ingen aning än. Hoppas på nånting skoj i alla fall.

Nu håller jag på att äta upp resten av Geishan som blev kvar sen igår.

Just ja, jag såg på filmen "Taken" igår. Usssssch vilken film! Handlingen alltså! Handlade om en pappa och hans dotter som blev kidnappad. NI SOM INTE ALLS VILL VETA VAD DEN HANDLAR OM KAN SLUTA LÄSA HÄR ;) Men det är inte så att jag avslöjar värsta grejjen =P haha..
Hon blev kidnappad av ett nätverk som höll på med prostitution.. Fy va hemskt! Det var riktigt hemska scener. Tänk att det här pågår på riktigt ute i världen =(  Flickorna som nätverket tog blev drogade och tvingades sälja sex.. Men det värsta av allt var att oskulder blev sålda typ på auktion, äckliga män som betalade hur mkt som helst... =/ Aja, men den var väldigt spännande och mkt action. Se den! Points: 4/5




Eric sover för tillfället. Jag är oxå riktigt trött men det känns som att han kommer vakna om jag lägger mig. Men ska nog göra ett försök till att vila lite i alla fall.

Gone

Kommentarer
Postat av: Linda

Som sagt, du vet vad jag har för kommentar om sockerdrickan ;P

2008-12-28 @ 11:42:40
URL: http://lindzanengman.blogg.se/
Postat av: Veronica

Ja, vi ska nog inte klaga faktiskt. Men vad fort man vänjer sej. Dem gånger han vaknat 2 ggr på natten har man känt sej helt död på morron, hehe.

Hoppas Eric fortsätter sova bra nu!

2008-12-28 @ 17:12:11
URL: http://ceekay.bloggagratis.se
Postat av: alexandra

Jag fastnad3e oxå för Taken, att det händer runt om i världen är ju helt sjukt och äckligt!

2008-12-29 @ 13:08:54
URL: http://mama08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0