Vet inte vart vi ska

Nu är vi hos Karim.. Han och Momme ska duscha, raka sig och klä på sig och jag vet inte vad =P Värre än tjejer! Men man kan ju som sagt inte se ut hur som helst på nyårsafton ;)

Vi vet inte vart vi ska ta vägen riktigt.. Vi ska väl leta omkring som sist när vi gick fram och tillbaka på avenyn och aldrig kunde bestämma oss. Men nu såhär i sista minuten kan det kanske vara svårt att hitta något ställe oxå. Och dom flesta har nyårssupé, och självklart med konstiga rätter. Eller ett ställe hade oxfilé till huvudrätt men för- och efterrätt var inte bra.. Svårt att hitta nåt man tycker om. Bäst om man kan hitta ett ställe med vanlig meny..

Lär väl sluta med donken =P

Jag är hungrig.. men vi kommer nog inte iväg förrens om minst 30 min verkar det som. Sen tar det nog minst 30 min att hitta restaurang.. Och sen tar det väl en timme att få maten ;P Så det blir väl inget käk förrens om någon timme!

Försöker driva lite tid nu medans jag väntar.. men tror att jag kollat alla bloggar 1000 ggr och inget nytt ;)

Har inget intressant att skriva själv heller!

Så hej då igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

stackars er som måste ut o söka någonstans att äta

2008-12-31 @ 18:00:30
Postat av: Linda

Donken är aaaaaaaaaaaldrig fel! ;)

2009-01-01 @ 10:06:17
URL: http://lindzanengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0