God kväll

Idag har jag nästan inte varit utanför dörren.. eller jo, var och handlade lite på city gross! Annars bara slöat hemma.
Wissam kom och hjälpte oss sätta upp två hyllor i köket på fondväggen.. men det vart ikke så bra.. snett och på fel ställe. =P Så nu är det massa hål i väggen.. great! Men vi får väl sätta tavlor där istället. Det var inte dom bästa hyllorna att ha i köket iallafall. Glashyllor som inte är så bra att stöta in i.. och det blev lite taight intill bordet.. jaja..

På tisdag ska vi på första föräldraträffen! Hoppas det är några roliga people där! Usch, jag hatar att presentera mig, eller ja säga vad man heter är väl ok =P Men inte berätta värsta historien om en själv. Gillar ikke att prata inför massa folk på det där sättet. När man träffats några gånger går det rätt bra och när man sitter och pratar allmänt. Men när alla vet att nu ska JAG prata och alla tittar på en.. njee.. dont like! =P Stog presentation och förlossning på lappen.. undra om dom menar att man ska berätta om sin förlossning!? =/ då säger jag bara: Det gick bra! Nästa! =) Och vad jag heter då =P

På onsdag kommer svärmor! Trevligt trevligt! Då blir det lite riktig mat här ;) Har förresten inte ätit något med mjölk överhuvudtaget idag! Får se om nån dag om det hjälper. Köpt Milda-smör så man kan käka mackor =) Med hamburgerkött..! gott gott! Ska nog göra en sån nu.. har inte ätit så mkt alls idag. Och brösten känns helt tom.. Amningen har varit lite körig ikväll, han har varit ledsen.. Störigt att det inte kan produceras mer och fortare!! Dom är ju aldrig helt tomma men ibland känns det nästan så..

Så vi säger väl gonatt då! Inte för att jag nog kommer få sova nu men, hoppas ni andra får göra det =)
Eric halvsover lite i babysittern, men verkar inte kunna somna riktigt, men jag gungar på!

bye


Kommentarer
Postat av: nikita

nej det blir nytt kakel iaf precis där du ser ovanför diskbänken men vi kanske behåller kaklet där (till vänster) brevid på bilden där har vi ju vedspis för där går kaklet upp till tak,
sen vid matspisen på andra sidan köket blir de också nytt kakel :P

2008-02-11 @ 07:44:03
URL: http://nikital.blogg.se
Postat av: Mikaela

Jaha vad roligt att gå på föräldra träff. Vi har inte hört nått när våran ska börja eller nått. Hon bara frågade om vi ville gå och då sa vi ja men men vi får väl se. Jo med oss är det bara bra. Walle har fått nått i ögat så det rinner och varar men jag ska höra med barnmorskan på MVC idag så får jag se vad hon säger.

2008-02-11 @ 08:51:14
URL: http://www.milino.blogg.se
Postat av: MallanM

Känner igen det där att dom känns helt tomma ibland på kvällen, men det brukade iaf gå till sig efter ett tag :) Å på morron va dom överfulla istället ;p

2008-02-11 @ 10:21:48
Postat av: Josephine

Köp valios laktofria saker dom är bra, men dyr.... Fick själv börja äta mjölkfri mat när jag ammade.... Men sedan när jag började med ersätning så försvann det....

2008-02-11 @ 10:59:08
URL: http://www.elikasmamma.blogspot.com
Postat av: Mallan

Jobbigt om dom känns tomma hela tiden ! :/ Kommer inte ihåg exakt hur ja hade det heller.. Är ju 2 år sen nu ;p Men hoppas att det går till sig igen för dig :)

2008-02-11 @ 12:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0