Lördag

Bloggade inget igår.. tänkte göra det några gånger under dagen men det blev aldrig av.

Det har hänt lite grejjer här sen svärmor kom =) Alla mommes kläder är rensade och tvättade. Blev en hel del slänga/ge bort =) Skönt! Garderoberna (dom enda vi har) där han ska ha sina kläder är rengjorda och idag ska väl hans kläder in där! Jag har börjat packa upp mina kläder oxå, efter att jag köpt ett nytt skåp till Erics kläder. Så jag kunde lägga mina i byrån.. Alla kläder får såklart inte plats utan vi måste köpa en garderob.. jag skulle vilja ha en garderob med spegeldörrar längs hela väggen i Erics blivande rum (det är det största). Så då kan man få in allt och lite till där =)

Idag ska vi ha middagsgäster.. mkt sånt nu när svärmor är här, alla ska få smaka hennes goda mat ;) Hon åker hem den 25:e.. innan dess ska bla mamma+johnny, pappa+ingalill och tord+elsy komma =) Och några släktingar till Momme.. Stackarn, det är ingen semester hon är på direkt! Men till sommarn när allt är klart här kan göteborgarna komma och bara slappa =) Bubbla lite.. sitta ute och käka här på vår förhoppningsvis nya "altan"!

Längtar till sommaren jättemkt! =) Dels för att huset förhoppningsvis är helt klart! Även att Eric nog är mkt bättre i magen och har börjat äta mer annat! Känns som att rätt mkt kommer bli lättare när hans mage är bättre! Så synd om honom när han har ont..


Men just tusan! =) Idag blir ju plutten 3 månader!!! Min lilla prins! Tiden har gått så fort!! Har varit den bästa tiden i mitt liv såklart! Fast det har varit jobbigt vissa stunder med magen/amning så har det gått bra, och det har gått fort! Glad att jag har "stått ut" och inte gett upp! Mitt i allt känns det som att tiden står still och han har ont jämt, men så har det ju absolut inte varit =) Vi har haft många glada stunder varje dag =) Men konstigt nog så fokuserar man för mkt på det jobbiga ibland! Nu när han börjar förstå mer och ler när man pratar med honom är det så kul! Han själv har börjat prata jättemkt oxå! Så söööt! Kan fortfarande inte förstå att han är vår lilla bebis, som varit i min mage! Helt sjukt hur det går till egentligen =) Att det kommer ut en liten underbar människa! Så glad att han är frisk! Det här med magen är ju en fis i rymden med tanke på allt som kan hända =) Och så kort stund av hans förhoppningsvis långa liv! Ska bli lika underbart att få fortsätta mitt liv tillsammans med honom =) Älskar han så! Han är den enda som kan få mig att vara såå glad med så lite sömn ;)

image303

image304

image305

image307

image306

Love!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jättefina bilder på er 2,ja visst går tiden fort :P
Kram

2008-02-16 @ 13:32:44
Postat av: pinglanmadde

subhanAllah, visst är det konstigt att de först ligger i magen, och sen kommer ut, och hela världen blir helt plötsligt annorlunda! va fina bilder på er!:-)
nääääär ska vi ses???

2008-02-16 @ 17:26:31
Postat av: Mikaela

I dag har vi varit och fiskat eller Anders iaf Walle och jag och mamma var där en timme ungefär sen for vi till min mormor. Och nu snart ska vi ta och se på Melodifestivalen. Hoppas inte det är lika dåligt som förra gången.

2008-02-16 @ 19:25:01
URL: http://www.milino.blogg.se
Postat av: IdaB

Hej tjejen!
Vilken liten sötis du har!!! :-D
Jo precis :-) www.silverbaby.se
Där hittar de det!! ;-)
Ha en bra dag!
Kram

2008-02-17 @ 07:52:56
URL: http://backeus.bloggagratis.se
Postat av: Veronica

Tänkte precis skriva om smycket, när jag ser att Ida redan gjort det :]
Vad fint du bloggat!

2008-02-17 @ 10:10:01
URL: http://ceekay.bloggagratis.se
Postat av: Emmy

Grattis Eric på 3månadersdagen! Kram från Emmy ;)

2008-02-17 @ 22:25:35
Postat av: Josephine

Vi gjorde det på öppna förskolan så då fick vi hjälp =) Annars kan jag hålla med om att det är svårt =)Grattis i efterskott på 3 månadersdagen :-)

2008-02-18 @ 11:15:11
URL: http://www.elikasmamma.blogspot.com
Postat av: halaa

haha stackars mamma . saknar henne (: . hahha o er med . mest eric . hihi . oh blev helt sugen på att komma när du skrev det där om sommaren hihi . ses snart pusssssssssssss

2008-02-18 @ 15:41:16
Postat av: halaa

haha stackars mamma . saknar henne (: . hahha o er med . mest eric . hihi . oh blev helt sugen på att komma när du skrev det där om sommaren hihi . ses snart pusssssssssssss

2008-02-18 @ 15:41:25
Postat av: Josephine

Spegeln kommer från go`boken... den är uppskattad :-)

2008-02-18 @ 17:21:34
URL: http://www.elikasmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0