No no

Fortfarande en röra i köket =P Men när det är kirrat så kommer det bilder!

Idag har jag varit med Linda.. vi tog en sväng till birsta! Käkade på donken ;P tredje hamburgermålet för mig då sen igår (!!) Ikke bra! Och jag fyndade ett par skor IGEN! Nu är presentkortet slut allafall.. det blev 7 par skor tror jag.. men idag fick jag lägga till ca 250 kr.. ett par svarta stövlar, typ "vardagsstövlar" utan klack.. Orkar inte knäppa kort just nu ;)

Jag skjutsade hem Linda.. Sen hämtade jag upp Tulay och Elias.. vi bjöd dom på middag! Trevligt trevligt att dom kom hit.. jag brukar ju alltid åka till dom. Elias testade både Erics gunga och matstol =) Och han verkade gilla gungan! Så söt!

På tisdag ska vi på första träffen med föräldragruppen.. Hoppas det blir kul!

Imorrn ska jag verkligen försöka att börja HELT med mjölkfri kost för att se om Erics mage blir bättre.. alltså inget där det finns mjölkprotein eller skummjölkspulver och allt vad det heter i maten.. kommer bli svårt eftersom jag äter rätt mkt där det kan finnas. Men måste tänka på Eric! Så ni som ätit så kan gärna tipsa på vad man kan äta och tänka på osv =) Får se efter nån dag om det blir nån skillnad..

Det har gått rätt bra med att amningstiderna nu.. går rätt ofta 3 h nu mellan gångerna =) Får se om de håller i sig! Hoppas! Igår nytt rekord igen ;) Jag ammade 20.00 sen 00.30 (!!!!) 4 ½ h! Nice! Ammade vid 20 idag oxå men han kommer nog vilja ha tidigare idag känner jag på mig.. nog om detta.

Nu äter jag en piggelin-glass och ska försöka hoppa i säng snart!

Kollade på melodif. nån sekund hit och dit... shit va många dåliga låtar!! Typiskt sverige!

Herrå!

hehe kolla in minen på han ;)
image295







Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vi har inte börjat än på babysång mend det är i matfors Anders syrra håller i det. Så vi ska dit på tisdag för första gången. Du får gärna följa med om du vill och har tid. Ja men det kan vi ta och göra nån dag... hehe ja fullt upp nu till veckan men kanske veckan efter?! Allt bra med er annars? kram

2008-02-10 @ 15:26:58
URL: http://www.milino.blogg.se
Postat av: nikita

Vi badade i stöde på badhuset de var den 26jan då var albin 4½månad..
å i stöde har dom varmare på lördagar.. =)

2008-02-10 @ 19:39:16
URL: http://nikital.blogg.se
Postat av: halaa

haha a kan du börja med köketo allt annat nu :P

2008-02-14 @ 00:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0