Sol!

Igår va det mkt finare väder! Värsta våren här nere! Nice! Det blev en sväng på stan med svärmor och Hannan+Josef! Shoppade lite kläder till Eric på Lindex:
 
image341image342
image343image344
image345
Dom orangea byxorna var tydligen "tjejbyxor", allafall enligt hemsidan ;P Då får Eric vara en prinsessa =D

Gick på H&M.. och det finns ju SÅ mkt mer här nere, så istället för att shoppa kände jag mig mest snurrig av alla kläder =P Orkade inte kolla.. lättare om man hade gått själv. Men det var ju bra för plånboken!
Sen är det en rätt ny kedja som heter Rut mfl, stooor butik, finns 2 st här.. dom har jättefina kläder till bra priser!! Känns lite som vero moda typ! Skulle va kul om dom öppnade i s-vall! Men dit gick vi inte igår.. shoppade där sist jag var här..

Man skulle nog va lite fattigare om man bosatte sig här nere ;)
Om det inte vore för att jag är SÅ hemmakär och verkligen trivs i Sundsvall så skulle jag kunna flytta hit.. Dom här nere vill det! Och Momme skulle inte ha nåt emot det...
Men jag vill bo nära min familj och mina vänner! Skulle mamma flytta ner så kanske ;)
Jag har ju fast jobb oxå, och det är verkligen skönt! Så nja.. blir nog Sundsvall for life =P
Jag är för fjantig för att våga nåt nytt! Skulle ni kunna tänka er att flytta till någon annan stad!?

Idag vet jag inte vad som händer... Ska nog kika på nåt avsnitt av andra avenyn här på datorn.

Eric sover just nu.

Först en chokladboll =P
(kommer nog inte bli fit till sommarn som jag hade tänkt.... men när det blir bättre gå-väder så kanske jag sätter lite fart, vill gå ner ca 8-10 kg till.. men jag har ju faktiskt gått ner 20 kg utan att tänka på mat-träning överhuvudtaget! Så det är ju bara "det här sista" kvar.. och det måste jag anstränga mig för att få bort! Vilket jag inte är så bra på)

Well well.. återkommer kanske senare!
 



Kommentarer
Postat av: Cissi

ååh, vilka fina kläder. Diggade både färg och mönster =)

2008-02-29 @ 20:15:12
URL: http://nudlans.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag ska flytta ifrån hemstaden =) kommer inte sakna sundsvall dock familjen väldigt mycket! :)

2008-02-29 @ 20:58:33
Postat av: Tulay

FIIIIIIIINT! Du kommer komma hem helt pank. Men va gör vi inte för våra tuffingar.

Vet du vad, jag har skaffat mig en blogg. Kan du tänka dig..

2008-02-29 @ 22:50:09
URL: http://tullisen.blogg.se
Postat av: Linda

Jaha men MIG kan du minsann flytta ifrån (om mamma din skulle flytta med)... Det ska jag komma ihåg! =P

2008-03-01 @ 11:45:49
URL: http://frokenbolibompa.blogg.se
Postat av: IdaB

Hahahaha... Tack :D
Ja men e ju nästan så lätt! Har ju sett motiven tidigare o målar dem sedan på frihand så som sagt såååå svårt e det inte ;P

Vikka snygga kläder!!!! Vill oxå ha!

2008-03-01 @ 13:17:40
URL: http://backeus.bloggagratis.se
Postat av: Emma

Dom där bodysarna har Oscar oxå ;-)

2008-03-02 @ 15:06:32
Postat av: nikita

ja kylen och diskmaskin är inbyggnads, dvs bakom lidingö luckor =) Frysen har vi ute på vår glasaltan, den blir kvar där skönt å slippa det utrymmet den tar man e ju ändå van å gå dit då man ska ha nåt ur frysen.

2008-03-04 @ 15:39:27
URL: http://nikital.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0