Titta?

Det här med att bara titta är inte riktigt min grej =P Nä.. det blev tre plagg för lilleman!

Två bodysar! En med godisråttor och en med husvagnar =) Hehe.. tyckte dom va söta!

image297image296

Och en body med korta ben, Lisa tyckte det va bra att ha som pyjamas på sommaren! Giraffer =)

image298
Bilder från www.meandi.se

Synd att det är lite "dyrt" annars hade jag köpt mer =) Men kvaliten är ju bra så det håller ju =) Men när dom är så små så växer dom ju ut fort oxå så inte kul att köpa för hur mkt som helst heller..

Vet inte om det kommer hjälpa det här med mjölkfritt.. är 3:e dagen nu, och jag tror inte att jag har ätit nåt med det i.. men ingen skillnad än på magen hans.. hos Lisa tog jag en liten kaka nu där det var daim i, men annars laktosfritt smör eller vad hon sa. Men det är det enda jag vet att jag ätit som är "fel" just nu. Fick tips av en tjej där att testa dricka ett te som finns på hälsokost med anis fänkol och kummin... uääk jag hatar te, men värt att testa!

Nu ska jag prata lite med Eric =)

Bye!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag hade tur med telefonen. Jag lät den torka några timmar så nu fungerar den... så det var skönt. Jaså var det fel dag hehe typiskt. Vilka fina bodysar du köpt..super söta =) Visst är det svårt att bara titta, jag kommer alltid hem med nått när man vart på stan. Å Anders säger måste du alltid handla. Japp det måste jag lillen måste ju ha kläder. För han handlar då inte...så om inte jag köper då har han ju inga kläder =)

2008-02-13 @ 08:54:51
URL: http://www.milino.blogg.se
Postat av: josephine

hehe vilken söt med husvagnar! :) vi kommer ner den 29:e.. vi får ta & komma & hälsa på er DÅ! det blev ju lite tokigt med Tilly sist! Ge Eric en puss från oss! Kram!

2008-02-13 @ 22:11:52
URL: http://www.joxzephine.blogg.se
Postat av: Mia

japp jag gjorde ju de då.. =)

adressen innan var först dopad.blogg.se sen emmasmamma.blogg.se :)

2008-02-13 @ 23:54:59
URL: http://ooomammamiaooo.blogg.se
Postat av: hala

mkt fina :D:D

2008-02-14 @ 00:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0