Tjaaa!

Idag har jag varit på stan en stund med Hanna! Själv, utan Eric! Gick kanon! =) Va bara där en timme.. men hann shoppa såklart ;) När vi va klara hämtade vi upp Eric på statoil, han hade varit med momme. Sen åkte vi till baguetterian och handlade lunch sen hem till oss. 

Lite shoppingbilder:
 
Fyndat skor IGEN ;) Bara Lacoste skulle kostat 1099.. jag köpte båda för 300 nånting! Great! Så jag har fortfarande lite pengar kvar på presentkortet, det va på 1500 och hittills har jag köpt 6 skor! Inte illa!


Intressant ;P


Lite nytt till Eric


Kjol på Gina för 29 kr (!!) Den va lite stor så ska se om mamma kan sy in den, gör inget om det inte blir bra eftersom den va billiiiig! Köpte även gråa strumpbyxor och ett par svarta benvärmare, lika som dom gråa jag köpte där sist som jag visade en bild på..

Ja det var dagens shopping det! Har ni shoppat nåt idag? =)


Väl hemma efter lunch, amning och datanördning så skjutsade jag Hanna till jobbet. Momme och Wissam kom.. hade handlat mkt mat.. Wissam lagade mat, Diana kom och käkade här. Det blev kyckling & ris + sallad. Sen till efterrätt mandeltårta.. Självklart har jag fotat maten ;P Tog även bilder på oss men dom blev inte lika lyckade =P
 

Nu sitter jag här med Wissam och Muris.. momme åkte iväg nånstans.. Eric sover.. Ja.. det va väl det! Nu ska jag läsa lite bloggar sen äta en chokladboll =P och sen börja dra mig mot sängen =)

Hörs imorrn antar jag =) Hoppas jag får en bra natt! Och ni med såklart!

By the way så blev det såklart inget "nyttigt gjort i hemmet" imorse =( Imorrn MÅSTE jag!

Hej!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Va mumsig maten såg ut. Men vad sjutton är de gigantiska myggsliknande grejjerna i riset? *orolig*

2008-02-05 @ 22:11:46
URL: http://nudlans.blogg.se
Postat av: Cissi

MYRÄGGSLIKNANDE skulle det stå.. =)

2008-02-05 @ 22:13:37
URL: http://nudlans.blogg.se
Postat av: Cissi

ååh vad skönt att höra. Jag trodde nästan det var något i insektsväg ;)

2008-02-05 @ 22:38:21
URL: http://nudlans.blogg.se
Postat av: nikita

vi går på babysång i Stöde =)

2008-02-06 @ 12:40:15
Postat av: F

Åhh, snygga lacostisar! Var har du shoppat dem? :)

Ha det bra!

2008-02-06 @ 15:34:09
URL: http://jittery.blogg.se
Postat av: Emma

Hm..undra om det är likadan kjol som jag köpte på Gina förra veckan? Fast den kostade 49:- då..dyyrt..mohahahha.

2008-02-07 @ 21:34:58
Postat av: halaa

mkt fina saker . gilalde de rörrandiga skorna plus erics stjärngrejsbody :)

2008-02-14 @ 00:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0