Trööött

mm.. Eric sover i babysittern.. tänkte att jag skulle bära ner den och lägga mig själv oxå.. men har inte kommit iväg än! Och han verkar inte sova så bra heller.. Snart kommer svärmor! M är och hämtar henne på midlanda nu.. Så jag kan väl lika gärna sitta kvar tills dom kommer!

Vi har städat i köket idag =) och hallen och vardagsrummet! Så det inte var allt för stökigt när hon kommer =) Men nere är det kaos.. även i rummet hon ska sova.. kläder ÖVERALLT.. på sängen och på golvet.. det skulle M ta hand om.. inte gjort det än.. Får väl bara slänga bort det nu så hon kan sova.. Men sen måste det grejjas till lite mer noga.. Antar att all smutstvätt han har kommer bli tvättad nu =) Svärmor tar nog med allt till hans faster nån dag, hon som har tvättat Ms grejjer senaste tiden..så snällt så snällt!! Mitt och Erics har min snälla mor tagit! Ska bli såå skönt när badrummet är klart och vi kan tvätta själv när vi vill =)

Idag var vi på föräldraträffen, eller kanske ska kalla det mammaträff =P M var den enda pappan där idag allafall! Eric va jätteglad och pratade på och skrattade där i början.. Passade på att bajja oxå ;) Sen blev han lite trött så då var det inte lika kul längre, men det gick bra efter lite bärande! Somnade i bilstolen sen när vi åkte.
Det gick iallafall bra med presentationen ;) Kändes inte så farligt som jag trodde =P Verkar vara trevliga mammor allafall! Blandade åldrar, jag var nog yngst! Nästa gång är det massage på schemat! Kul kul!

Ja.. inte så mkt mer har vi gjort idag.

Varit lite dåligt med bilder nu.. men har inte lagt in några nya på datorn.. ska försöka kirra snart!
Ni kan få se nån gammal så länge =)

image299


image300

Lillplutten =) Den där bodyn hade vi med på BB.. så här va han liten =) Fast på bilden ovan ser han rätt stor ut tycker jag =)
image301

Här har kinderna blivit lite större ;)
image302

Ja nu fick ni nån bild att kika på!

Natti natti!

Förresten (!!!!) Amning =P Rekord idag igen! ;) Ammade 15 sen inte förrns 19.30.. 4 ½ timme! Viktigt viktigt!

Bye =)



Kommentarer
Postat av: josephine

sötnosar! Ser fram emot att se hur ni fått det. 4½ timme!!? Duktig Eric! Fortsätt så!! :)

2008-02-14 @ 11:06:27
URL: http://www.joxzephine.blogg.se
Postat av: Veronica

Tack!
Jag är i vecka 12, går in i vecka 13 imorrn.
Spännande värst!

2008-02-14 @ 12:03:44
URL: http://ceekay.bloggagratis.se
Postat av: Mikaela

Ja visst blev den ganska bra =) Morfar blev då glad för den iaf. Hur är det med er då? Vad gjorde ni på alla hjärtans dag då?

2008-02-15 @ 18:31:53
URL: http://www.milino.blogg.se
Postat av: Helena

Heej. Vilken trevlig blogg du har, mycket rolig läsning. Måste passa på att grattulera till lillprinsen också, även om det var ett tag sen nu. =)

2008-02-15 @ 23:26:31
Postat av: Mikaela

Hehe jätte romantiskt =) Vi har inte firat riktigt vi heller. Blev liksom kalaset i stället. Men Anders fick ett hjärta med choklad i och jag fick ett MMS med en ros =) Händer i helgen då??

2008-02-15 @ 23:32:23
URL: http://www.milino.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0