Fredag

Ja.. vad händer idag då tro.. Inte bestämt nåt.. Ska som alla dagar försöka städa lite. Tänkte göra en lista med massa saker som behöver göras.. så får vi se ikväll vad jag orkade göra =P

- Rensa hyllan i hallen och vardagsrummet
- Få bort stöket i köket (flytta det nån annanstans) så att bordet kan komma på plats
- Packa upp resväskan
- Sätta in massa papper i pärmen
- Städa upp i vardagsrummet
- Plocka ihop tvätt
- Föra över kort från mobilen till datorn
- Ladda upp kort på Fujicolor och beställa

Jag tippar på att jag kanske kan göra hälften =P

Imorrn måste det ju vara lite fint här allafall.. Älsklingen fyller 30 och vi ska käka lite middag med Hanna Diana Wissam och Moris.. Han har redan fått sin present innan jul.. men kanske att jag köper nåt litet om jag hinner iväg nånstans..!  Men jag vette tusan vad.. för det är inget han behöver.. Vi får väl se =)

Undra om man ska förbereda sig då för städningen! Eller kanske ladda upp lite kort först?! Blir nog kort innan M vaknar och vill sitta vid datorn =P

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hälsa t Muris från mig ;)
Och Grattis till er lillkille såhär långt i efterskott...

2008-01-25 @ 12:41:04
URL: http://www.lindizzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0