Hallå! =)

Ett tag sen jag skrev nu igen! Ska försöka bli lite bättre på att blogga nu 2008 ;) Får se hur länge det håller =P

Hoppas alla haft en bra jul och nyår! Det har jag! I det stilla =) M jobbade på nyår så jag och Eric va med mamma och Johnny hos Mats och Lisbeth, åt jättegod mat!! Sen åkte vi hem strax efter 12.. Eric va vaken på tolvslaget! Men somnade ganska bra sen.

Har ju såklart varit det bästa året hittills =) Att få barn som jag längtat efter sen jag själv var barn ;) Och vi har flyttat till radhuset! Känns jättebra, visst är det saker kvar och mkt stök men det blir bättre med tiden! =)

Får se vad detta år har att erbjuda! Kommer nog bli kanon! En resa ska vi nog försöka klämma in! Längtar efter sol! Får se om vi åker till Libanon, skulle va kul! Det verkar rätt lugnt där nu i allafall!

Om ca 2 v åker vi till Göteborg! Idag fick Ms bror en son! =) En liten kusin till Eric! Och han kommer få en till kusin i Januari då min bror får barn =)

Ska försöka röra på mig och äta bättre detta år! Som alla år ;P Men hänget på magen skulle gärna få åka på semester! ;) Sen kan det komma tillbaka en liten stund när man ska ha nästa barn! =P



Just ja, skulle vilja ha tips på nån bra serie!!! Jag har sett klart min julklapp till mig själv, OC säsong 4 =( Tråkigt.. skulle vilja att det var flera säsonger till ju! Det är nog efter Prison Break en av de bästa TV-serierna jag sett! Vad ska jag se nu då??? Jag har inte sett One Tree Hill, Heroes... kanske nåt att se?? Nån annan bra?

Lite nya bilder på hemmet tänkte jag visa snart, måste bara städa till och knäppa lite kort ;) Är ju inte helt klart nånstans, inga tavlor och så är uppsatt.. Saker och ting går saaakta här =P

Men nån bild på Eric kan ni få se!

Jul- och nyårsoutfit:

image172

Hälsade på sin mormor igår och testade ny dräkt, kan börja ha stl 62 nu lite =) :

image173

Sötis:

image174

Nybadad:

image175

Va hos Tulay och Elias förra onsdagen och fick träffa Jossan och Tilly första gången!

Först lite slagsmål! ;) Tjejen slår mig (!!) Så jag laddar näven, och boxar tillbaka! =P
     

Men sen hände nåt annat intressant!


Här är vi alla tre:



Sen i lördags va vi till Mickis och Anders och fick träffa Walle! Johanna och Alex va där oxå! Kul att ses! Det va hur länge sen som helst =)


Och ett kort på mamma och pappa när vi var på våningen!




Nu ska snart tant Linda komma och hälsa på! Nice nice..!

Nu ska jag kolla i Josefssons katalogen, HM och Haléns är avklarad =) Hoppas lilleman vill sova nån sekund till! Får väl se!

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej. Mycket söta bebisar må jag säga! :) Under min graviditet har jag avverkat både Heroes, King of queens, och nu sju säsonger av vänner och en oändlig massa film. Funderar på att börja med Sex and the city snart. :)Har du sett Gray´s anatomy? Eller kolla in detta för tips: http://www.tv-serieguiden.com/serier.asp Hoppas att allt går bra med plutten! Hej.

2008-01-02 @ 20:14:48
URL: http://bsomibaby.blogg.se
Postat av: Fia

Oj vad han växer fort!Å han ser ut som ett charmtroll:-)
Måste fråga, den stickade "overallen" vart är den ifrån?pris? Kanske måste köpa den och spara tills nästa barn, den var bara så fin!:-)

2008-01-02 @ 21:23:36
URL: http://fialiljas.blogg.se
Postat av: Fia

Jaha, attans då lär den nog inte gå att få tag på!Synd..! Får ta och lära mig sticka tror jag, det är så fint på barn:-)

2008-01-02 @ 21:55:13
URL: http://fialiljas.blogg.se
Postat av: Linda

jag röstar på att vi börjar följa one three hill!! :-D

2008-01-02 @ 21:57:22
URL: http://frokenbolibompa.blogg.se
Postat av: nikita

de har varit så svårt att se hur ofta han äter på dagarna eftersom han småäter så mkt, en halv flaska här å en halv flaska där.. men tänkte försöka få lite ordning på det nu ! på nätterna vaknar han två ggr, så de har blivit bättre så skönt !!
Söta bilder på lilla Eric =)
Men nätterna blir bättre såsmåningom, du får be karln din om hjälp när du blir trött , för man orkar inte hur mkt somhels även om man önskar det, ibland då albin sov så dåligt kändes de som att jag skulle dö av trötthet!

2008-01-04 @ 12:12:09
URL: http://nikital.blogg.se
Postat av: IdaB

Hallå där tjejen!

O tack för de vänliga orden :D *glad*
Nordljus e en butik som ligger i njurunda.. Ett gammal hus med prylar precis överallt :-)
Synd bara att de e en bit att åka, så det blir inte så många besök som man skulle vilja, fast det kanske e bra oxå.
Skulle bli attans dyrt annars *S*
Kram

2008-01-04 @ 16:22:21
URL: http://backeus.bloggagratis.se
Postat av: Frida

Men har inte Lundmyr of Sweden en liknande dress? :)

2008-01-04 @ 18:29:44
Postat av: Veronica

Jo, det stämmer att det bara finns 4 säsonger av o.c
Det var one tree hill som jag skrev om hos Sandra.
Den serien måste du oxå se! Hur bra som helst!

2008-01-04 @ 21:36:38
URL: http://ceekay.bloggagratis.se
Postat av: Emma

Ååååå, kanske jag kan få låna DIN OC-box ;-) Missade ju typ nästan hela 4:e säsongen!!

2008-01-05 @ 11:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0