Im back in town!

Goddagens!
Nu är vi hemma! Kom hem i måndags, blev kvar lite längre än planerat =) Har haft jättekul där! Och farmor har hjälpt till mkt med Eric så jag har kunnat vila lite =)
Vi har mest tagit det lugnt.. ätit god mat.. shoppat såklart ;) Umgåtts på kvällarna! Mysigt mysigt!

Har inte packat upp än.. blä.. hatar sånt! Men jag måste ta tag i det typ idag.. Sängen och köksbordet kom igår oxå så vi ska väl försöka få upp det i veckan.. måste bara få bort allt stök!!!!!

Jo just! I lördags blev jag faster =) perfekt tajming att anna födde innan jag åkte =) hade bf idag egentligen! Så jag hann åka till bb i söndags och träffa dom.. det blev en liten flicka, Ilja!

kan slänga in nån bild från götet!

Bror med familj =)
image195

Första flygningen =) Gick kanon!
image196

Erics LILLA kusin Josef =) och mitt tjocka pekfinger =P han var sååå liten!
image197

Faster Hala + kusin Jasmin och lilla Eric
image198

Familjen randig =P
image199

       
     

hehe, Eric är så söt i sin nya rooosa dräkt =) Va tvungen att köpa en och det fanns ingen annan färg =P

Innan Klas och Anna fick Ilja hann vi hälsa på dom oxå:
       


Nä nu hinner jag inte skriva mer för tillfället! Momme håller på att göra lunch och vi har lunchgäster =) Hanna är här.. sen kom Moris och Timmy.. så då blir det käk till alla.. hemmagjorda friterade pommes (gooodast) och friterad kyckling och biffar..

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Therese

fina bilder.. vad väger lilla erik nu då?

2008-01-24 @ 08:30:30
URL: http://www.familjennordell.blogg.se
Postat av: hala

oh saknar er :(

2008-02-14 @ 00:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0