Tja!

Kommentarer
Anonym -  det är inte vårat rum =) Det är bilden som sängen visas på bara på deras hemsida.. så jag vet inte om det är tapetserat eller målat, men det ser målat ut =)
Therese - jag vet inte just nu, vi ska till bvc den 14:e så då får vi se. Kommer säkert väga närmare 5,5-6 kg!

Nu är vi hos mamma och hälsar på.. fått lite tvättat =) Har ju fortfarande ingen tvättmaskin, är inte påbörjat med kakel i badrummet än..

Vilken tråkigt väder det va idag =( Jag hade tänkt att ta en promenad hit men det va ju snöstorm.. fast iofs hade det lagt sig när vi åkte.. men men. Imorrn blir det kanske en prommis om det är fint väder.

Nu halvsover min lilla prins igen, men han har lite ont i magen verkar det som, ligger och vrider på sig och hittar inte riktigt nån ro.. nu vaknade han! Verkar hungrig igen..!  

bye! 

Kommentarer
Postat av: Elin

Tihi, jao jag vet men hatar nr man lägger ut flera stycken på raken:)
Är allt bra md dej å den Lilla familjen?:)

2008-01-07 @ 15:11:17
URL: http://rockmetinydancer.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0