Fel dag

Är ju fortfarande fredag för mig! Så här sent var det längesen man var uppe! Men jag och Eric tog en middagslur mellan sisådär 16-18. Men han kom i säng i rätt bra tid sen ändå.

Idag har det hänt en del. Mickis och Walle kom förbi vid lunch. Jag fixade lax! Vi käkade och begav oss sedan till Elena på MAMA-party! Det var jättefina saker! Ska ha ett eget party tänkte jag =)
Sen blev det hemgång, och som sagt lite sömn. Efter uppvaknande så åkte jag med Linda till Birsta en snabbis. Sen hem igen. Nattade Eric. Och datorsittande ett tag.

Nu har jag och M nyss kollat klart på en film. The Happening. Skum film, dåligt slut. Lite scary. Men njaa.. Inte sevärd! Typ år och dar sen vi såg en film tillsammans. Ovanligt att jag höll mig vaken!

Nu ska jag kirra en vällingflaska, eller kirra och kirra. Ta med en tetra och en flaska ner. Väldigt skönt att Eric dricker dom rumstempererad! Då blir det lite enklare på natten!

Så goder natt mina vänner!

Från Norra häromkvällen!



Kommentarer
Postat av: josephine

Nej det är ingen tv... hihi utan man öppnar där så kan man ta ut det man vill utan att öppna hela dörren =)

2008-07-12 @ 12:46:51
URL: http://mammatillelika.blogg.se/
Postat av: Frida

Hej. Tror den heter Canon EOS 400D... jätte bra, men man önskar att man kunde ta sig tid att lära sig mer.. :) Kram

2008-07-12 @ 15:34:24
URL: http://bsomibaby.blogg.se/
Postat av: Therese Uvhage

Men guuud, jag älskade the happening. tyckte den var sjukt bra =) just att den är speciell och skum. Och slutet var ju bara bäst!!! =) hahaha kommentarer från filmexperten!! haha

2008-07-13 @ 15:29:16
URL: http://thereseuvhage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0