Fullspäckad dag

Började dagen med promenad.

Sen for vi in till stan och träffade Linda och Hannah, vi käkade lunch i Daltons tältet. Inget nytt där. Jag åt bakad potatis och tjejerna nacho-tallrik.
 Linda
 Hannah, och jag ser ut som den tröttaste mamman! Kanske är det oxå? =P Borde kanske ta och börja sminka mig!
 Eric söt som vanligt

Hannah gick tillbaka till jobbet och jag och Linda gick runt lite. Eric fick en ny leksak av Linda =)


Sen tog vi en glass! Eric bjöd =)
 

Vi skjutsade hem Linda och åkte till IcaMaxi. Därefter ut till mamma. Och vad ni vad!!!

 Ett minne blott!

 =/

 Tadaa!

Skulle bara ta bort dom längsta stråna som började komma ner vid ögonen. Men det blev lite mkt! Och inte så jättebra ;P När det är framåt ser det lite roligt ut, fast det gjorde det ju innan oxå. Men det var svårt att klippa så det blev lite "stripigt" eller vad man ska säga. Det blev lite för "rakt av". Men men... Nu får det vara såhär!

Mormor blev glad i alla fall, här grejjsar han lite med henne.


Eric och jag sov middag!

Lite senare åkte vi till Linda och fikade, hon hade gjort cheesecake! =D Den var lika god som Emmas! =) Eric kröp nåt steg oxå! Det tar sig!
  

Vi åkte hemöver...

Jag har bäddat rent i sängarna! Sköööönt! Eric är fortfarande vaken.. Ska gå ner med honom nu och se om han kan somna. Ska bara packa upp vällingen jag köpte.

Ja det var väl en väl dokumenterad dag?

Enough!

Kommentarer
Postat av: Linda

Bra bloggat ;) Men man kan ju undra vad jag gör på första bilden.. :P

2008-07-01 @ 22:14:08
URL: http://frokenbolibompa78.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Hej!

Fredag den 18:e kl 19.00 är du bjuden hem till mig på ett homeparty "sexparty". Så här går partyt till. Ett gäng träffas och en säljare från himmelriket kommer och visar ett stort utbud sexleksaker m.m. Säljaren har hög produktkännedom och besvarar gärna på alla era frågor under partyt eller senare i enskildhet. Alla beställningar tas upp i ett enskilt rum så att ingen får reda på vad någon annan beställer. Våra säljare och de som sedan har hand om ordern har dessutom tystnadsplikt. Vill ni veta mer gå in på himmelriket.se och läs mer. Ta gärna med en kompis säg bara till i tid hur många ni blir. Utgång efter för dom som vill. // Mikaela

2008-07-01 @ 23:03:36
URL: http://milino.blogg.se/
Postat av: halaa

saknar honom ahn har blivit så fin . o dig med :D hhihih o momme haha

2008-07-02 @ 00:20:30
Postat av: malin

Tack så mycket! Jag gillade oxå den svarta, men nu känns det som sovrummet går mer ihop med vardagsrummet. Har köpt en byrå nu på blocket oxå, som jag ska måla, sen åker tvn upp den.. Så det blir bra, men vi hörs imorn. Kram kram

2008-07-02 @ 09:57:08
URL: http://mnordstrom.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0