Piffning

Idag har jag och Eric spenderat hela dagen med Linda och Christer! Vi har varit i Birsta. Plantagen och Blomsterlandet var mina önskemål. Kom därifrån med lite småsaker till toan uppe.

Fick ett ryck nu och har börjat förvandlingen ;) Det såg (ser) bedrövligt ut! Vet inte ens om man vågar visa bilder! Men det är faktiskt roligare med förebilder så man ser resultatet på ett annat sätt!

Så här har ni förebilder:

   
 
Allvarligt, kolla in hyllan! Haha... kan ju tro att det bor 10 pers här! En jäkla röra! Bara massa skit som ställts dit. Men det ska bli ändring!

Här lite av det jag inhandlat som ska hamna där (förutom rosorna). Ignorera bakgrunden.



Så imorgon (förhoppningsvis) får ni se resultatet! Om ni är intresserad ;P Skulle behöva hitta en ny tvålpump och tandborstmugg i grönt =) Dom som står där nu är tänkt att vara nere i badrummet när det blir klart.



Måste bara tillägga... kollade på Uppdrag granskning en snabbis. Om ICA!!! Fy faaaaan! Va ÄCKLIGT! Såg ni???? Ska man behöva bli vegeterian eller slakta själv?? Vilken jäkla hantering (!!) Visst man har hört mkt om det, men jag har inte sett det på det där viset. Ommärkning, mala utgånget kött till köttfärss, plocka upp från golvet och plasta om, marinera eller grilla gammalt kött/kyckling m.m. m.m.! Grilla kyckling som varit fryst i år? Normalt? Jag fattar inte att dom (ni?) som jobbar där kan göra det? Uuääk! Fast som killen där sa, man blir väl "Icaliserad". Bryr sig inte till slut. 
Jaja! Vart ska man handla?! Privat eller?


  
Nu, god natt!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Yep, jag såg det där om ica men de var nog i våras nån gång.

Va fint du har det i duschrummet!

2008-07-08 @ 09:02:46
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/
Postat av: Linda

Kommer nog bli kanoners när du fixat klart på toan! :)

2008-07-08 @ 10:31:47
URL: http://frokenbolibompa78.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0