Rubrik

Natten igår va sådär. Han åt 03, men vaknade såklart innan. Så det blev bara 6 h där.. Men men. Vi får se hur det går inatt. Han åt strax innan 19..

Idag har jag bara slöat på förmiddagen. Tog en lite prommis så Eric kunde somna i vagnen sen fick han sova ute ett tag. Efter han vaknat åkte vi med mamma till Birsta en sväng.. Kollade på garderobsinredning på IKEA. Ska göra en vägg med stänger och kanske hyllor för kläderna, sen ha ett draperi för. Blir i vårat nuvarande sovrum som jag vill ska bli gästrum. Men med vår fart händer väl det på 3000-talet!
Såå less på röran nu (!!!!) Men det är ju lite svårt att göra allt själv, mkt tunga saker som ska flyttas. Och datarummet har jag bett M fixa tusen gånger men det händer ju aldrig. Fast det skulle jag kunna fixa med en kompis ganska lätt i alla fall. Får väl göra det kanske! Nån som är på!? ;P

Det är nån som har ätit Surströmming här... Borde inte vara tillåtet ;) Usch vad det luktar!! =P

Nä ni! Jag hade inte så mkt mer på hjärtat!

Tänkte lägga upp en bild oxå, kollade på när Eric var liiiten. Och hittade den här:


Inte förrens NU (för någon dag sen) som jag såg att overallen är från MOLO =) Hade inte börjat bli så intresserad av olika märken då så jag tänkte inte på vad det var! Tyckte bara att den var cool och annorlunda. Fick den av Lisa m fam.
Jag såg på tradera att några sålde, fast inte lika fin färg som min ;) Den ska jag ha kvar och hoppas att nästa barn kan använda den! Beror ju på årstiden =)

Ja då var jag klar!


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag är ju världens starkaste kvinna, så jag kan hjälpa dig med datarummet. säg en dag bara :P

2008-07-21 @ 20:22:02
URL: http://frokenbolibompa78.blogg.se/
Postat av: alexandra

Naw va liten å söt!



Hantverkare e alltid upptagna känns det som, hoppas ni blir klara snart!

Vi har oxå massa projekt, och alla går i sniiigelfart!

2008-07-21 @ 22:03:21
URL: http://mama08.blogg.se/
Postat av: Sara

Såg ditt inlägg i Malins blogg. Din bror kan gärna få tatuera mig också!!!!

2008-07-21 @ 22:08:23
URL: http://acidangel.bloggagratis.se
Postat av: Eva

Troligen kommer Klas den 9 augusti............

2008-07-21 @ 23:37:45
Postat av: Kisse

hej, japp det var jag :) Var minst lika pinsamt för mig... var ju jag som lagt lappen i min vagn... men visst är den fin, min vagn alltså. ja det är bara sittdel men man lutar den bakåt när barnet somnat, jag tycker det fungerar bra när man är på stan etc. hemma däremot låter jag alltid min son sova i liggvagn. var även med en liggdel till vagnen som man kan använda när barnet är mindre än vad min son är. vagnen finns här http://www.hatchlingbaby.com/hatchling.html

2008-07-22 @ 12:52:36
URL: http://kissegirl.bloggagratis.se
Postat av: Sara

ja! Hör med honom! =) Jag skulle vilja bygga på/eller göra typ en coverup på min arm..de jag har där är så fula!! =/ Och så skulle jag vilja tatuera in Emmys namn nånstanns =)

2008-07-22 @ 15:37:37
URL: http://acidangel.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0