Sommarvärme

Vilket härligt väder idag då! Det firade vi med en extra promenad. Vi gick som vanligt 2 varv runt ryggis, Eric somnade i slutet och jag ville inte ta upp honom på en gång. Så vi gick även hem =D Så nu har jag promenerat över en timme idag! Duktigt!

Runt 14 tiden ska jag ut till Elena, Hannah kommer oxå och jag hoppas att Linda hinner ut. Vi får väl se!

Ikväll ska jag till Linda och käka och dricka lite vin! Sen går vi på invigningen av Gatufesten. Nice! Eric blir hemma med pappa. Han kanske går någon annan kväll när jag är hemma.

Jo just, glömde nämna igår att jag köpte ett par skor. Svarta tygskor på Din Sko. Enkla vanliga. Tycker ju att jag är värd att köpa nåt par nu när jag rensat ;) Jag hade ju runt 60 st. Och det blev bara 36 par kvar! Bara sålt 2 st. Gett bort resten till några som ska kolla, sen blir dom nog slängda. Många som nog inte går att sälja.

Ska ni gå på Gatufesten nånting?

Kommentarer
Postat av: pinglan

tror inte det blir nån gatufest för min del. Men ha så skoj!

2008-07-02 @ 17:57:27
URL: http://pinglanm.blogg se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0