Tillbaka

Rätt skönt faktiskt att inte suttit vid datorn lika mkt som vanligt. Fast jag har inte kunnat motstå den helt såklart ;P

I fredags gjorde vi inte nåt speciellt, åkte ut till mamma en sväng har jag för mig! (fiskminne) =P Promenerade på morgonen som vanligt. Jo men just! Åkte ju till Linda och Christer på kvällen och blev bjuden på käk ;) Nice nice!
  


Helgen har ju bjudit på underbart väder!! Riktigt nice! Igår grillade vi hos mamma, första grillningen där tror jag nog. Har inte blivit av innan bara. Förra sommaren grillade vi mkt mer! Det blev kyckling, Ms goda strips, sallad och sås! Väldigt smarrigt! Tidigare på dagen åkte jag till Sommarlagret i Kvissle och köpte 2 baden baden =)
  
    

Jag klev ombord på Johnnys båt som han håller på att bygga. Han köpte bara skrovet förra året, och nu har den byggts upp så det blivit en båt =) Duktigt! Kommer bli riktigt fint när det är klart! (Tror han sa att han gav bygget 3 år innan den ska vara helt klar) Riktigt härligt soldäck blir det i alla fall ;) Och det blir kök, toa och sovplats inne oxå!
  
 Här ska det bli sovplats och fikabord!

Ja det var väl vår helg so long. Ska träffa Linda om ett tag. Vi ska käka tillsammans, donken eller hemlagat. Får se vad hon vill ha. =P Korvstroganoff och ris blir det hemma i så fall. Sen vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på.

Jo just, tänkte visa en jacka vi köpte i Turkiet. Hehe.. den var lite "fulcool"! Med en pappa som gillar bilar så ;) Får se om han kan ha den i vinter. Jackan är stor men armarna korta. Lite knepig stl. Kanske kan passa efter nyår nån gång.
 

Hoppas ni haft en trevlig helg! Adjö!


Kommentarer
Postat av: Eva

Bra båtbilder, nu fick jag också se!

Din portion såg mumsig ut!

Tro om gräset är klippt?

Mormor

2008-07-27 @ 19:49:36
URL: http://ecin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0