Tjingen!

Blev inget skrivande igår, men vi gjorde:
Tyvärr ingen promenad. Va iväg till Birsta och handlade present till Madde och flickorna med mamma och Eric. Sen åkte vi hem. Mötte upp Momme och vi åkte ner på stan och käkade kebab. Blev även en glass i solen på torget.
Efter det åkte jag och Eric till Linda och Christer en stund. Strax innan 19 gasade vi upp till G-Hooden för att kika på lilla Ayah!! Sååå liten (!!!) Och väldans söt! En liten fågelunge =) Glömde såklart kameran =/ Fikade och snackade lite. Åkte hem efter 21 tror jag! Sängen ganska snabbt. Eric hade inte ätit så bra på eftermiddagen, så han drack välling redan vid 01-02 och jag orkade inte kämpa. Men han höll sig i alla fall till frukostgröten!

Bilder från i Söndags istället då Linda var här på eftermiddagen:
  
Erics favvobok! Han hjälper till att bläddra själv! Så söt så =)

Today: 
Promenad =) Sen åkte jag hem och grejja på lite.. Hade ingen aning vad vi skulle hitta på! Ringde till Ulla och dom var hemma, så jag och Eric åkte dit! Satt mest ute och fikade och pratade. Tjejerna lekte med Eric. Sandra och gänget var där oxå =) Trevligt trevligt! Sen gick vi in, och jag blev bjuden på hemmagjord pizza. Mycket gott! Åkte hem efter 17.
Mamma, jag har målat skåpet ikväll =) Känner mig så duktig så! Latmaskarnas latmask! Och Momme va lika duktig, (smittar väl av sig ;) han klippte gräsmattan!
Sen kom kusinvitamin med barn och man. Så då fick Eric leka ännu mer fast han höll på att somna precis innan. Det resulterade i en övertrött liten kille som inte ville somna så bra sen. Pigg som en mört blev han. Men till slut så! Inatt ska jag försöka med att inte ge välling förrns 03. Wish me luck!

 
Kram ;)


Första lagret! Känns som att det blev rätt täckande!
Kanske bara behövs en omgång till. Kan ju alltid hoppas ;P
Den ska hoppa in i Erics blivande rum sen.

Imorse fick Eric en ny leksak av mormor som jag önskat åt honom =) Det blev en "lapp-luva". Istället för en sån där liten filt med massa lappar som kostar en slant! Lätt att fixa själv istället!
  


Det var väl en trevlig uppdatering ;)

Vink vink!


Kommentarer
Postat av: Nikita

VAAARt har du köpt den där pop up leksaken , ja har letat en sån tamefan överallt men hittar ju ingen , tkr de är så konstigt är ju världens vanligaste bäbis leksak typ :O

2008-07-29 @ 21:42:30
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: josephine

jag säger samma som nikita... Vill ah en sån men hittar ingen någonstans....

2008-07-29 @ 22:01:22
URL: http://wwwmammtillelika.blogg.se/
Postat av: Cissi

Sånt skåp vill jag med ha, i vardagsrummet. Jag har ett liknande fasst högt som står i Oscars rum. Rymmer många prylar och är såååå tjusigt! =)

2008-07-29 @ 22:56:18
Postat av: Linda

Vad duktig du har varit dååå :) Skåpet blir ju kanoners! Vitt å fint ;) Cool "lappluva"!!

2008-07-30 @ 08:20:11
URL: http://frokenbolibompa78.blogg.se/
Postat av: Therese *Mamma till Melwin*

prodid=5533&History=1569%7C1571" rel="nofollow">http://www.hikmet.se/Product.aspx?pkprodid=5533&History=1569|1571



På denna sida säljer dom nya pop up leksak... Kika där..

2008-07-30 @ 09:27:28
URL: http://mammanordellt.blogg.se/
Postat av: Tulay

Tjena

Idag har jag blivit brun äntligen. Använde oljan hela dagen.

Javisst kan vi åka hit när du vill. Jag är oxå på!



Hur är det annars? Saknar er jättemycket. Vi kommer hem på söndag. Kommer va helt död efter resan men du kan ju komma förbi iaf. Kram på er

2008-07-30 @ 15:28:21
Postat av: alexandra

Vi fint skåpet kommer bli!

Dock fattade jag inte lapp-luvan?

Ska man ha på sig den med alla grejerna som hänger ner på sidan?

2008-07-30 @ 19:43:14
URL: http://mama08.blogg.se/
Postat av: Lotta

Måste ha missat det, förlåt!

Jag är helyr..ska nog inte sitta vid datan på kvällen.

Ska genast kolla.

2008-07-30 @ 20:44:29
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0