Bloggpaus?

Ja det blev visst så i två dagar. Sorry!

Har inte blivit av att jag skrivit bara. Så blir det ibland! Vad har hänt här då?

Onsdag:
Självklart en morgonpromenad med mor. Sedan blev det kebablunch med Momme. Hämtade upp Hanna och åkte iväg till Birsta med henne och Diana en sväng. Sen käkade dom middag här. Pommes och kyckling. Gott gott!

Torsdag:
Morgonpromenad.
Lunch med Hanna på stan, buffe på Dragon House. Sen gick vi en sväng på stan. Jag köpte en vitlökspress och en tunika. Hanna tror jag köpte upp hela stan =P Efter det åkte jag till Max och träffade mamma Klas Anna och Ilja! Trevligt trevligt! Inte så ofta man ses. Eric slet åt sig lite sallad han! Fick tugga lite.
  

Sen åkte jag till Tulay en sväng. Sen hem. Försökte natta Eric men han bara skrattade när jag sjöng =P haha! Fick ta upp han igen. Fick han nästan att somna. Momme fick ta över. Sen åkte jag iväg och hämtade Linda. Vi gick på bio! =) Det var ett tag sen! Såg Sex and the city! Den var bra! Kom hem strax innan 00! Lång film!


Idag:
Promenad.
Hämtade upp Tulay och Elias. Vi åkte till Baggis och köpte lunch. Sen till mitt jobb en snabbis och lämnade ett papper. Upp hit. Käkade baguetterna. Gav kidsen mat sen fick pojkarna bada i lilla poolen. Och tusan vad dom plaskade ikapp! Dom tyckte det var kul! Sen sov båda två en bra stund. Kom hem för ett tag sen då vi skjutsade hem dom.

  
  


Filmade oxå men orkar inte ladda upp..

Eric ska väl hoppa i säng om en 1-2 timmar. Sen måste jag städa undan i köket lite. Ev försöka sortera bort lite skor!

Hoppas ni haft en lika härlig dag!

Go kväll!


Kommentarer
Postat av: Tulay

Våra söta tjockisar. Får göra om det snart. Fast då får vi hålla koll på Eric så han inte dyker igen. Hahahha du kanske ska få en simhoppare(?) eller nåt..

2008-06-27 @ 18:13:12
URL: http://tullisen.blogg.se/
Postat av: josephine

Vilka små söta killar :-) Fin väder uppe i sundsvall minsann... =)

2008-06-27 @ 19:20:49
URL: http://www.elikasmamma.blogspot.com
Postat av: Linda

Hi hi vad kul att dom invigt poolen :) Dom är ju för söta :D

2008-06-27 @ 21:53:05
URL: http://frokenbolibompa78.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0