Go kväll

Har varit borta hela dagen så jag har inte hunnit blogga, sorry ;)

Jag måste dela upp det jag vill skriva lite.. Först Göteborgsvistelsen innan vi åkte till Turkiet. Sen Turkiet. Och nu kan jag ju berätta vad vi gjort idag =)

Började med att åka till Kebaben, som vi inte varit på på ett tag =P Sen kikade vi i nån affär. Vidare till Euro Kakel och fick veta att kaklet kommit, MEN han som ska kakla kan inte på ett par veckor (!!) Fan  vad less jag blir!!! Måste försöka kolla om nån annan kan göra det. Det är ju bara golvet kvar! =(

Sen släpptes jag av hos Tulay. Hängde med till MVC, sen åkte vi på donken och käkade och väntade på att Tulays kompis skulle ta tåget hem till sthlm. Sen åkte vi till Birsta en sväng. Hem till Tulay igen.. Va där ett tag bara och nu är vi hemma.

Måste börja packa upp ikväll. Men jag ska försöka blogga först så ni inte behöver vänta så länge ;)

Jo just!

Måste ju tipsa er om att gå in och lyssna på Hannahs EM-låt =D Den blir bättre och bättre ju mer man lyssnar! (Ofta när man hör en låt första gången tycker man ju inte att den är lika bra som efter ett tag, så lyssna många gånger ;) 
Hoppas att vi vinner ikväll nu då! Jag ska nog kika lite på matchen!

LÄNK TILL LÅTEN

Lyssna Lyssna Lyssna =D

Kommentera gärna vad ni tycker om låten oxå!!

Återkommer med inlägg senare då!

Nu ska jag snart försöka natta Eric!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0