Go kväll!

Vi skulle ju på Mesoyo igår, men det var stängt. Vi gick på Invito istället. Mkt nya restauranger nu! Det var god mat. Idag däremot så gick vi på Mesoyo med Tulay Senol och Elias. Där tyckte jag faktiskt inte att maten var nån höjdare. Hade inte så mkt att välja på. Men det var ju bara sommarmenyn ;)

Igår fastnade jag på kort på Invito!
 
Efter gårdagens middag hamnade vi hemma i soffan och kikade på fotboll. Ovanligt att vi kollar på nåt tillsammans! Fast jag städade lite och hamnade vid datorn en liten sväng oxå ;P



Idag har vi varit och hälsat på Ulla Isabelle och Fanny. Vi käkade lunch på pizzerian. Sen satt vi ute och fikade mest hela tiden. Kom en regnskur men då kom parasollet upp så vi satt kvar. Tur att det inte varade länge. Va ett tag sen vi sågs, så det var kul att träffa dom. Blir fler gånger i sommar! =)
 

Imorrn blir det lunch med Linda och Hannah i nåt tält kanske, eller langos. Blir nog fler svängar på stan i veckan, måste ju passa på att käka massa gotta ;) Funderar på att gå en kväll på GF oxå, får se hur det blir med barnvakt. Då blir det nog lördagkväll. Kusinvitamin var sugen på att vara barnvakt, får se om dom är i Sundsvall då. Det löser sig nog!

Nu ska jag diska nappflaskor! Sen blir det nog sängen och lite TV.

Hejsan!


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag kan vara barnvakt på lördag ;)

2008-06-30 @ 22:57:19
Postat av: Linda

vi går inte tillsammans eftersom jag inte kan hålla samma tempo som C, med mitt lilla knä.. jag blir bara stressad av att gå med honom.

2008-06-30 @ 23:02:39
Postat av: lotta

Invito rockar ju stenhårt!

Va åt du för nått gottigottgott då?

Skulle lillplutten smaka?

2008-07-01 @ 09:41:40
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/
Postat av: nikita

missa inte å va me å tävla i min blogg =)

2008-07-01 @ 21:39:14
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0