Göteborg

Har inte så mkt att skriva om det egentligen ;) Tänkte mest visa lite bilder..

Men vi tog ju en sväng på Ullared.. Va på Halas och hennes kusiners student. Vi var på Liseberg. Gick på stan.. Va på Karnevalen.. Träffade Klas Anna och Ilja.. Bloggade ju lite när jag var där om det =)

Studenten
Hala på sin student.  

Vi på väg till studentfesten på Hard Rock
på väg till studentfest

Maten på festen hemma (tyvärr tog jag inte bilden i början) =P



Karneval, det var ett lååångt tåg med olika dansare! Jag orkade inte ens kolla på allt.
   
   
Allt låg precis utanför svärmors hus..
   
Hala och kusin Reian Moi och Eric  

Besök hos Broder
   
   

Lite blandat..
   
  
Vi tog kort på helan och halvan ;)
  


Nu orkar jag inte med fler bilder =P Ni fick ju en del att kolla på!

Inlägg om Turkiet kommer senare eller kanske imorrn! Vette tusan om jag orkar med det nu. =/

Har fortfarande inte packat upp nåt............. Jag är latast!

Hej svejs på ett tag!

Kommentarer
Postat av: Therese *Mamma till Melwin*

fina bilder så söt han är lille erik..

Lill plutten mysigt ni verka haft i GBG...

2008-06-18 @ 21:42:24
URL: http://www.lyckligastemamman.blogspot.com
Postat av: Frida

Weii kuligt! Men vad är det där ätbara förnåt? Hehe... :) Kram på er!

2008-06-18 @ 21:45:30
URL: http://bsomibaby.blogg.se/
Postat av: halaa

fan vilken bra bild du fångade på min kompis när hon dansade 3:e bilden hah ska säga tt hon kan sno den härifrån :p hihi ja täker oxå på tt blogga om turkiet oallt men ja har ingen ork hahah

2008-06-19 @ 11:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0