Sjusovare

Bra Lotta! Tänkte att vi skulle sova middag. Javisst. Blev lite väl länge. Vaknade 18.40 av att Eric var huuungrig. Vi hade ju sovit över gröttid och allt. Undra hur denna natt blir då! Vi har sovit från ca 16-tiden. Eric hade nästan nyss sovit lite så jag trodde inte han skulle kunna sova så länge alls. Han sover fortfarande. Måste ta upp honom så kanske han kan somna igen vid 21-22, jag vill helst inte kliva upp 04 inatt. =/

Idag hade vi trevligt på sommarfesten! Pippi och Herr Nilsson kom, vi åt korv, fikade och surrade lite. Fiskdamm blev det oxå. Vädret var kanon! Här har ni ett gäng med bilder:

  
  
  
  
  
 Senol ville prova på hur det kan kännas nästa sommar ;)

Ja ni, nu måste jag fundera på vad jag ska stoppa i magen. Funderar på pizza om det inte tar sån himla tid att köra ut. Sen väcka Eric då som fortfarande sover.

Hej hå!

Måste bara avsluta med en bild från imorse efter promenaden. Eric somnade i bilen på väg hem. Vaknade till och fortsatte sova med Momme medans jag duschade.
Mina älsklingar! Så fina!


Nu kom Momme hem från jobbet oxå! Det blir middag på nya Mesoyo. Nice!

Kommentarer
Postat av: E

Vilka gulliga sovpojkar. Vi kanske får lite sovmorgon imorgon men bara lite. Tro om det blir ngn skoförsäljning??

2008-06-29 @ 23:30:22
Postat av: Mikaela

Vi ska nog gå på fredag som det ser ut. Men det är inte riktigt bestämt än vi måste kolla med mormor/farmor först vilken dag som passar bäst. Oj har inte varit in på bloggen på några dagar men vi måste ta och ses nån dag.

2008-06-30 @ 08:46:37
URL: http://milino.blogg.se/
Postat av: hej

åhhh, va sött

2008-06-30 @ 11:23:17
URL: http://kinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0