Walk walk

Anonym om Min gla'skit!: kanske dax att klippa luggen på ungen?

Varför då?! Vem har sagt att vi vill att han ska ha kort lugg? Han kommer ha kvar sin lugg ett tag till! ;) Så fasligt lång är den inte än. Och oftast har han den på sidan. Men tack för omtanken =P 



Hade tänkt ta en promenad imorse kanske.. Men usch vilket väder. Fast nu börjar det ju bli riktigt fint! Igårmorse så gick jag med Lotta och Bon. =) Blev bara en liten sväng och in på City Gross.
 

Skulle verkligen behöva komma igång med promenader nu! Och bättre mat.. När snön fortfarande var kvar då var jag så himla duktig, men nu när det är promenadväder så kommer jag inte iväg. =/

En härlig bild på Eric, när vi var hos Tulay i onsdags. Ni hittar fler bilder hos henne. Haha, Elias vill gärna dra i Erics hår, han donkade även till honom med en leksak i huvudet så han blev lite ledsen. Så jag fick skydda honom lite sen ;) Tulay la upp lite bilder.. =P





Var ju ett tag sen jag visade nåt från hemmet. Det beror på att det står still här med renoveringen, tråkigt!
Men jag kan visa en underbar bild på rummet som är tänkt att bli Erics.
Där har jag just nu det mesta av mina kläder i kartonger och på stång.. En enda röra!



Minns inte om jag visade klädskåpet som vi köpte till Eric, tror det. Men här kommer en till bild. Den står oxå mitt i röran.. Även saker ovanpå som inte ska vara där. Jag ska ev köpa något fint tyg att ha innanför glaset.

 

Vädret blir finare och finare! Skönt! Vi åker ut till mamma. Jag hade velat grilla men Momme vill ha köttbullar..! Så då får det nog bli så =)

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: lotta

nej, nej, nej!

klipp inte håret på eric, han som har så härligt hår!



2008-06-21 @ 08:49:19
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/
Postat av: lotta

Messa ifall ni vill ha sällskap nån fler gång på promenad...=)

2008-06-21 @ 11:16:13
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/
Postat av: Mallan

Klippa luggen !? Behövs då verkligen inte ! Sååå himla söt ju !

2008-06-22 @ 10:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0