Dags för update!

Göteborg!
Hade jättetrevligt i Göteborg! God mat och massa vila =) Och lite shopping! Jag har ju bloggat lite där så jag skriver inte så mkt, ni får se lite bilder istället =) Tågresan hem gick jättebra! Han va vaken lite och lekte med mig och mamma och sen sov han lite oxå! (Så nu har min lilleman åkt bil, buss, flyg och tåg redan =) Bara båt, mc och cykel kvar då ;P Båt blir det nog i sommar! Och M har ju köpt en mc så då kanske han får åka nån meter med den oxå ;)

hehe, ser inte så road ut just nu
image346

Fatta va liten Josef är, eller kanske Eric som är stor =P Skiljer ju bara 1,5 månad på dom! Här är dom med faster Hala!
image347

En liten gladskit =)
image348

haha..
image349

Lite trött
image350

Josef, så söt när han har kvar allt hår =)
image351

The Botanders
image352

Morbror Klas och Eric
image353

Mammor och barn.. Vill Ilja ha en kram? =)
image354

Sover, nya mössan va lite lång ;) Ska sy till den lite..
image355

På tåget hemöver
image356

Började bli lite trött
image357

Så då somnade vi skönt i mormors famn
image358


M ringde nyss och sa att Jossan, Anders och Tilly snart kommer!! iiik.. det ser ut som ett bombnedslag här hemma!! Så jag måste skynda att städa lite! Skriver mer sen! Tjaoo!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ser ut som han växt ganska mycket lilleman! Ändå var det inte såååå länge sen jag såg honom.
Kul med lite bilder! =)

2008-03-05 @ 14:28:15
Postat av: nikita

åh vilken fin mössa! Vart är den köpt ??

2008-03-05 @ 17:20:51
URL: http://nikital.blogg.se
Postat av: Sara

Å vad söt Eric är på alla bilder! =) Kram

2008-03-05 @ 20:48:52
URL: http://acidangel.bloggagratis.se
Postat av: Lisa

Vilka fina bilder!!
Första vaccinationen märktes knappt av.Emin reagerade inte alls.
Den andra vacc... är nog stäppet "värre" :P
Kram

2008-03-05 @ 22:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0