Inte lika bra

Nä denna natt blev inte lika bra.. vaknat ett par gånger.. ont i magen! Bytte blöja runt 4 i sängen och såklart så kissade han då.. gäsp. Va jättelängesen han kissade när man tar av blöjan. Och då måste man självklart göra det mitt i natten ;) Underbart!

Igår fick han smaka lite banan.. det va inte så jättegott tyckte han.. ska få mer idag.. Ska inte ge så mkt mer fruktpureer nu i början, då kanske han inte vill äta så mkt annat sen ;P Potatis ska jag testa sen några dagar sen morötter tänkte jag! Har Första och Andra mosboken av Johanna Westman Kenneth Andersson och Ebba Bonde.. jättebra bok!! Måånga enkla saker man fixar själv till barnet =)
Gröt har jag köpt oxå, tog banangröt.. Ska väl ge han litet smakprov av den nåt framöver!

Idag måste det bytas sängkläder och städas i sovrummet.. Och i alla andra rum men orka? =P Lite damm har ingen dött av ;) Vardagsrummet lär jag allafall dammsuga för här hamnar det alltid massa skit på golvet.. 

Funderar på att köpa en gåstol, va 100 kr rabatt på babyproffsen på en sån som Elias har. Den gillar Eric =) 

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0