Nice!

Amning igår/inatt
20.30 ersättning
00.45 amning
04.10 amning
08.40 amning
11.30 amning

So long! Helt ok! =) Jag gick och la mig rätt tidigt igår, runt 21 ungefär! Eric va uppe med M tills han somnade!

Va ju på klädparty igår igen! Men den här gången köpte jag inte, räcker med dom tre plaggen jag köpte sist! Bra Lotta! =P Fast jag är lite sugen på en solhatt =) Får se om det blir en sån senare!

Idag skulle jag behöva åka och köpa en baddräkt! Men vädret är ju skit! SPÖREGN! Får se om jag kan åka iväg en snabbis om M är hemma med Eric sen.. nu har han åkt iväg och ätit kebab, såklart!

Senare idag/ikväll ska jag åka och kolla på Linda och Christers nya lya =) Spännande! =D ÅÅh dom har köpt massa nya möbler *fuskigt* Jag vill oxå........... less på Ms soffor nu!

Tänkte kirra ihop ett kollage men vi har ju inga bra program på den här datorn..... Och jag har glömt hur mkt som helst av hur allt funkar!

jäjä det kanske kommer!

nu ska ja käka lunch!


Kommentarer
Postat av: IdaB

Vad duktigt han ätit! Vaknar han mellan målen oxå?
Tindra äter ju inte så mycket typ 2ggr bara, men vaknar flera gånger ändå o har svårt att somna om så det brukar sluta med bröstet.
Hon äter ju inte för att hon e hungrig utan mest för närhetens skull..
Men om två år kanske både du o jag får sova hela nätter. Om vi inte väntar fler smått vill säga ;P Hahaha...
Kram

2008-03-12 @ 14:28:23
URL: http://backeus.bloggagratis.se
Postat av: IdaB

Men du det vill jag me ;P Så vi får beställa sömntuter båda två tycker jag allt ;P

2008-03-12 @ 15:24:19
URL: http://backeus.bloggagratis.se
Postat av: IdaB

Absolut! Men sedan tycker jag allt e såååå himla lätt denna gång då jag inte har ett barn med kolik o som måste roast 24 timmar om dygnet osv. Så även om tindra inte sover så himla bra så känns det som att vad e väl de om 100 år typ. Jag känner mej inte som en zombie för jag FÅR faktiskt sova ibland, vilket jag inte fick med theo..
Så det känns verkligen som en fördel att ha det tufft med först barnet! För jag skulle vara helt knäckt om det hade varit tvärtom jag ska ju ha ork till det störrebarnet oxå menar ja.
Kram

2008-03-12 @ 15:55:48
URL: http://backeus.bloggagratis.se
Postat av: Lisa

Oj,tänk om en annan kom i säng så tidigt på kvällarna :)Ofta blir kl.11-12 innan lampan släcks.:)

2008-03-12 @ 17:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0