Sängen

kallar snart!

Har bakat 2 pajer idag, en blåbär och en hallon! Får se om dom blev bättre.. I dom förra använde jag milda istället för smör (fast det stog smör i receptet). Kankse därför det blev så lös botten.. Idag när jag hade dom i kylen (iofs längre än innan) så blev dom stenhård! Kunde inte ens peta upp lite till kanterna =P Och jag hade även potatismjöl som jag duttade i längst upp.. Så dom svällde mkt mer och ser inte lika lös ut.
Imorrn ska jag ha fika här så då får vi se hur det smakar! Tulay+Elias, Emma+Oscar och Sara+Emmy som kommer =) Mickis+Walle skulle oxå kommit, men dom var fortfarande i stugan, synd! Får komma nästa gång =)

Hallonpajen ser lite skum ut! ;P
image413


Hade lönesamtal idag! Det gick rätt bra! Samtalet alltså, men det betyder ju inte att man får en bra höjning =/ Får väl se hur mkt man får den här gången! Men jag hoppas inte på för mkt.. Åt lunch på charm med Linda och Hannah innan.. Shoppade även vita jeans på H&M.
Eric var med pappsen medans.. När jag var klar hämtade jag Eric, dom var på pizzerian.. Vi åkte till Ica Maxi sen hem..

Lillen idag.. så söööt ;)
   

Och nu ikväll:



Nä nu hoppar jag i säng! Momme får ge ersättning..

Natti!








Kommentarer
Postat av: Sara

Å vad pajerna ser goda ut! Ska verkligen bli roligt att ses imorgon. Hoppas du sover gott nu..=) Vi ses. Kram

2008-03-26 @ 22:09:21
URL: http://acidangel.bloggagratis.se
Postat av: Alexandra

Vi gav en mille mer än vad ni gav för erat:-)
Vad allt kommer kosta tillslut vågar jag fan inte gissa på!

Kan du inte ta bild på utsidan av huset oxå?

2008-03-26 @ 22:36:43
URL: http://mama08.blogg.se
Postat av: Linda

Ja du han är ett litet charmtroll (bilderna i gåstolen)! Men vi kanske kan ses på lördag då...??

2008-03-27 @ 09:12:03
Postat av: MallanM

Vikken sötis !! :D

Å dom där pajerna såg go ut !!

2008-03-27 @ 11:53:33
Postat av: Anonym

GOTT *slickar mig runt munnen* =)

2008-03-27 @ 19:40:24
URL: http://cey84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0