Arlanda

Sitter på Arlanda nu... flyget till Gbg går inte förrns 21.15 =/ Tråkigt.. Eric sover i babyskyddet. Flygningen gick bra, fast det var lite lättare när han var mindre. Nu rör han så mkt på sig och vill inte sitta still. Dessutom var han trött, somnade i min famn lite lätt i slutet.. Skönt att ha babyskyddet han kan ligga i nu.. Som sagt, känns som att allt kommer bli mkt krångligare när han växt ur det.

Imorrn tar Hala studenten, så då har vi det vi gör. Resten av veckan vet jag inga planer på. Dom hade varit till Ullared i lördags =( Jag ville ju oxå dit.. Ska se om vi inte kan ta en sväng ändå =D Jag har aldrig varit där! Hannan hade bla köpt myggnät till vagnen för en tjuga! Nice!

Gruvar mig lite nu för flygningen till Turkiet... såhär går det ju bra 40-50 min. Men tänk flera timmar. Att underhålla lillen i knät så länge. Fast då är man ju inte ensam så man kan vila emellanåt.

Hoppas det finns platser ledig nu igen, så kanske han kan ligga kvar i babyskyddet hela tiden.

bla bla bla... har inte så mkt att skriva ;P

Mitt vatten hälldes ut på midlanda.. nu är jag törstig men orkar inte gå och fylla på. Finns ju en skvätt välling kvar... men njaa =P

Solen skiner, eller den håller på att gå ner.

Jag är trött! Vill oxå ha ett babyskydd att sova i ;P

Nu ska jag inte trötta ut er mer!

Hörs nån dag!

Tjao!


Kommentarer
Postat av: Tulay

Dont worry, dte kommer gå bra med flygningen. Du har hjälp. MIn kompis åkte till indonesien med sin dotter. Hon fick mellanlanda 2 ggr så d tog månfa timmar o komma fram. Så jag tror du klarar dig 4 timmar.

2008-05-27 @ 08:18:00
URL: http://tullisen.blogg.se
Postat av: Mikaela

Ja vi pratade om hur vi skulle få han att sluta amma eftersom jag vill det. Men det ända tipset hon gav var att pumpa ut lite och blanda det med ersättningen eller vällingen. Så jag ska väl testa det så får vi se. Annars får jag amma hela livet =) Jag tror även att jag ska testa med en annan flaska. Vad roligt att få åka utomlands är det spännande ??

2008-05-28 @ 09:35:27
URL: http://www.milino.blogg.se
Postat av: Linda

blogga BLOGGA blogga BLOGGA blogga!!!

2008-05-28 @ 18:55:09
URL: http://frokenbolibompa78.blogg.se
Postat av: lotta

Håller med föregående läsare.
Blogga!

Den kostar 1550 med frakt. Väl investerade slantar för vi kan ha den till Bon väger 25 kilo.

Har du haft bärsele eller bärsjal till Eric?
Vi har haft två st babybjörn sedan Bon var 1 månad och Han älskar att få komma upp i den när vi är ute men nu på senaste så har inte jag orkat bära han så länge för han väger snart tio kilo skulle jag kunna tippa.

Hoppas ni har det underbart.
Göteborg är ju en av de finaste städerna här i landet.

2008-05-28 @ 20:33:27
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0