Bräcke

Hallå!

Utbildningen i Bräcke var kul tyckte jag! Roligt att träffa alla igen och umgås lite! =) Det handlade om konflikthantering, helt ok utbildning! Lärt sig att man reagerar olika i olika situationer osv. På onsdagskvällen blev det käk och lite vin =) Sen sov jag som en stock hela natten! Väldigt skönt!! =) 

  
  
   




Idag har vi inget bestämt. Blir nog en sväng på Ica.. annars får vi se vad dagen bjuder på! Kanske blir en sväng till Birsta eller stan!

Har bokat flyg till GBG nu, åker på måndagkväll. Eric ska få spruta på dagen, i armen den här gången. Hoppas det går bra och han inte får så jätteont. Så kanske han kan sova på planet.
Funderar på att tatuera mig där nere oxå, om broder har tid. Men det har han säkert. Fast jag har inte riktigt bestämt mig än.. Men är väldigt sugen! 2 saker jag vet att jag vill göra just nu i så fall. Så ni får väl se senare om det blir av =)

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Linda

Men snygga bilder..! Tur att du inte la ut dom där jag såg ut att vara i behov av en personlig assistent.. ;P

2008-05-23 @ 08:51:14
URL: http://frokenbolibompa78.blogg.se
Postat av: Mallan

Haha först när ja läste så fattade ja det som att du skulle tatuera dig "där nere", men sen kom ja fram till att det va DÄR NERE i Gbg som du ska tatuera dig ;)

2008-05-23 @ 10:29:17
Postat av: Hannah

haha, vilka fina kort :)
Det gula huset ser spökligt ut... brrrrr

2008-05-23 @ 11:04:38
URL: http://www.kinda.blogg.se
Postat av: pinglan

jo, visst är det bra att få det överstökat, men om du får det kanske det inte blir så kul. Men så att du vet så tar det 2 veckor ungefär från att man blivit smittad tills det bryter ut. Och har man blivit smittad så kan man i sin tur smitta en massa andra! Även om man inte har fått några koppor än.
Men säg till när ni vill bli smittade om ni nu vill bli det:-D

2008-05-23 @ 11:29:03
URL: http://pinglanm.blogg.se
Postat av: halaa

wooow bra lotta , längtar tills ni är här!!

2008-05-23 @ 12:58:41
Postat av: lotta

Tja!
Ska ni köra motorcyckel i morgon, då?
Vi ska ner å kolla in när alla bikar kommer..=)

2008-05-23 @ 21:22:35
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0