Hos mormor

Några bilder från igår!

Han gillar apan!
 

Mormor matar. Han kniper ofta ihop läpparna när man kommer med skeden, så ofta får man lura han lite ;)
   

Food, mina goda köttbullar =)
  

hehe jag hade lagt upp så fint och tänkte knäppa kort, men jag glömde och mosade sönder maten.
Men gott var det! Smaken som räknas ;P



Glömde ta med tvätten till mamma igår sen den ska jag åka dit med idag tänkte jag.. Sen vet jag inte vad som händer. Ska kolla vad mor ska göra.


Sitter och lyssnar på en låt på youtube. Eric lyser upp varje gång han hör den =) Men som sagt, brukar man inte lyssna på arabisk musik så är den ju inte så bra ;P Jag gillade den inte heller i början, men efter att ha hört den typ 100 ggr så.....



Mohammed lyssnade på den hela tiden i flera dagar.. Men nu har han bytt till nåt helt annat. Nu spelas den här varje gång han sitter vid datorn. Och det är ju inte sällan om man säger så!

 

Får väl se vad som blir "nästa låt"!

Nä! Nu ska vi väl börja göra nån nytta!

(inlägget nedan skrev jag för sig för jag vill ha det i Erics kategori)


Kommentarer
Postat av: Nikita

så gjorde albin också alltid förut, knep ihop munnen så ibland fick man nästan lirka in maten , haha :P men nu gapar han så stort å fint då man närmar sig med skeden =)

2008-05-17 @ 11:07:09
URL: http://nikital.blogg.se
Postat av: Emma

Ja han är ju en liten snällis oxå ;-) Jadu..va vare för kamera..ingen värsting men den heter Nikon Coolpix S210..hade kostat 1900 och var nedsatt till 1500..åsså köpte vi till ett minne till den..verkar helt ok än så länge iaf ;-)

2008-05-17 @ 12:18:19
URL: http://emmzan80.blogg.se
Postat av: malin

Ja jag måste bli bättre på det..:(
Hon går på Lillskogens dagis, det uppe där vi bor! Det som ligger vid skolan och det uppe i övre Bosvedjan, solensförskola, är ju montesori dagis så det var inget allternativ för oss :(
kram kram

2008-05-17 @ 20:08:28
URL: http://malinheldeby.blogg.se
Postat av: malin

Jaha då bor du granne med Ulrica va?? Hon är Wilhmas dagis fröken och det var även hon som skolade in "oss" :)

2008-05-17 @ 20:26:16
URL: http://malinheldeby.blogg.se
Postat av: lotta

Så där gör Kent med, spelar samma låt hela tiden. tillslut går jag å nynnar det...
Men hua, va gott med hemmagjorda köttbullar. Jag gjorde det jämt innan Bon kom. Nu finns de som inte tid att rulla fjortontusenbollar.
Men ett Rachel Ray tips! Man gör köttfärslimpa och sedan istället för bollar så gör man köttfärsrutor..=)

2008-05-18 @ 07:51:35
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0