Ingen Emma

Nej, det blev inget besök till Emma, hon kände sig dålig. Får bli en annan dag. Vädret va ju inte så kul heller. Jag åkte ner och käkade kebab med Momme och Wissam. Sen hem ett tag. Eric låg och sov, när han vaknat åkte vi med farmor till Birsta. Köpte denna sparkbyxa till Eric, från Lindex.

image684

Sen va jag in på Åhlens, skulle köpa ett "bikini-linne" och en "bikini-kjol", men dom hade inte rätt storlek så dom ringde till stan och la undan till mig. Ett måste för min kropp i sommar ;) Fast jag skulle även behöva ett par lååånga shorts, mina ben är inte dom finaste. Har redan åderbråck som syns jätteväl, känns som att jag har en 70-årings ben.. inte kul! Finns väl sätt att få bort det, funderar på det. Men undra vad det kostar tro?
Jaja.. Vi var även in på ÖB en sväng och till Willys.

Nu när vi kom hem gick vi på Erikshjälpen, köpte glas och uppläggningsfat.. Och jag hittade även ett till målningsprojekt! =D Jag som hatar att måla, MEN det blir ju himlans snyggt! Ska hämta det imorrn så får ni se en bild!

Imorrn ska jag till Ulla Isabelle och Fanny, Isabeller fyller år. Så då får man antagligen lite gott fika ;)

Nu blir det käk här snart!

Hej hej!







Kommentarer
Postat av: Emma

Nä fy 17..mådde pest hela förmiddagen..tvingade i mig lite lunch sen vid 13 å då blev jag som NY igen! Vette 17 vad det var!! *s*

2008-05-06 @ 17:50:35
URL: http://emmzan80.blogg.se
Postat av: josephine

fin bodysuit :-)

2008-05-06 @ 18:00:46
URL: http://www.elikaasmamma.blogspot.com
Postat av: sofia

gu så fin han ska bli =)

2008-05-07 @ 14:33:08
URL: http://sofiiah.blogg.se
Postat av: josephine

Va duktig du är på att blogga gumman! Jag hinner knappt med! :) Men det är alltid lika roligt o kika in och se hur ni har det!! Kramar från Ume

2008-05-07 @ 20:19:42
URL: http://www.joxzephine.blogg.se
Postat av: Anonym

nu har ja med skaffat blogg haaha :D halaa.blogg.se

2008-05-07 @ 23:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0