Soligt

Jepp! Jag hämtade ut ett paket på jourlivs (som inte va det jag hoppats på, kläderna från babyclothes) sen gick jag med Eric ett varv runt bosvedjan. Han åkte i sin nya vagn han fått av Lisa! 3-hjulingen blir bra vid shopping och så, den här på promenader. Så nu kan vi lägga undan storvagnen =)

Sover efter den lilla promenaden.
 



Gårdagen:
Jag och Eric åkte iväg med Linda upp till lv5 och kikade lite när Jenny och ett gäng spelade brännboll. Sen åkte vi till Linda och softade lite på hennes balkong innan hon skjutsade hem oss.

  



När vi kom hem tyckte jag att vi kunde sova lite middag, men det ville inte Eric.. fast efter tag så =)
   



Senare åt jag lite köttfärss klegg och grönsaker, och drack ett glas vin =) Med mig själv. Momme åkte och tvättade ena bilen med Eric. När han kom hem för att hämta andra bilen så hängde jag med! Eric somnade och höll i min hand =)


Tanken var ju att vi skulle ut sen. Men jag kände mig så seg så det blidde inget =) Ska ta det nästa helg istället! Och då ska Linda med och Hannah oxå hoppas jag ;)

Inget garderobstittande har det blivit... såklart. Men i veckan måste vi!

Hoppas ni haft en trevlig helg! =)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Fina bilder,han växer så att det knakar ser jag,lill sötisen.

2008-05-04 @ 13:31:35
URL: http://eminsmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0