Tand nr 2 och natten

Jepp! Man känner den nu! Så nu har han två små tänder i mitten nere =)

Man märker att han dregglar lite mer, men inte så fasligt mkt tycker jag. Jag använder inte några dreggellappar, och bodyn brukar hålla sig rätt torr =) Iofs är ju nappen i munnen lite då och då =)

Natten gick faktiskt jättebra! Eller så var jag så trött att jag inte minns nåt ;) Nä men han vaknade bara till en gång "riktigt" tror jag, då gick jag in i gästrummet och fortsatt sov där efter han somnat om. Sen nån till gång vaknade han nog till lite lätt.. jag kommer inte ihåg. Minns bara att jag kollade på kl och då var hon 02.50 (!!) =) Då kunde han inte somna om, fast jag gjorde inte så stort försök heller..
Han åt gröt hos mamma, Hipps kvällsgröt. Rätt mkt.. När vi kom hem bajsade han ut det ;P Man såg på färgen, haha.. Sen fick han välling 19.15 och 03.00, 06.40. Det var ju ungefär 8 h inatt! Trodde det skulle vara lika jobbigt som första natten men det gick rätt smidigt!
Men.. det skulle ju va skönare om man gav han välling igen runt 22-23 och att han sen kunde sova till morgonen. Men nu kör vi såhär ett tag. Sen kan vi försöka hoppa över nattmålet, för äter han runt 03 är det ju "bara" 3 h man måste försöka vänja bort ungefär. Blir nog lättare nu framöver när han börjar äta mer mat på dagarna.

Hoppas det fortsätter åt rätt håll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0