Torsdag

Vad hände igår?
Vi började med att åka in till stan jag och Eric, gick på baguetterian med Hannah sen till jobbet och käkade där. Sen blev det en sväng på Åhlens med Linda, jag köpte bikinikjolen. Linnet var slut i min stl. =( Men men. Jag ska köpa en svart baddräkt istället tror jag.. Jag köpte även ett par vita tygskor på Wedins och ljushållare på Mique.
  

När vi var klar åkte vi till Bredsand på kalas.. Och jäklar vad mkt Ulla hade bakat! Proppade i mig en av varje såklart ;) Alltid lika trevligt att vara där! Va väl kvar till 17-tiden ungefär. Blev inte så många bilder..
image688

image689

  


Åkte hem.. M och M följde med och bar skåpet jag köpte på Erikshjälpen. Och den ska då bli vit är det tänkt =) Just ja, kan ju meddela att jag betalade hela 100 kr (!!!!) för det!
 

Sen blev det sängen rätt tidigt.

Idag är det föräldraträff + pappagrupp. Sen efter det åker jag och käkar med Linda på BL =D Emma kanske skulle hänga med å!

Hej hej!

Kommentarer
Postat av: Therese *Mamma till Melwin*

Men vilken fin du fick ta i på erikhjälpen nu blev jag alltavis.. Himla snygg och snyggare bli den i vitt.. =)

2008-05-08 @ 09:23:28
URL: http://www.melwinsmamma.blogg.se
Postat av: Pinglan

min spontana tanke: MÅLA INTE!!! men vafasen, gör som du vill! hihi!

2008-05-08 @ 09:46:16
URL: http://pinglanm.blogg.se
Postat av: Emma

Haha..aa..jag vet men henke köpte inte det argumentet tyvärr. Vrång karl man har va??*fniss*

2008-05-08 @ 15:09:27
URL: http://emmzan80.blogg.se
Postat av: Veronica

Nu ligger en till bild uppe. Från sidan som du ville :]

2008-05-08 @ 15:17:31
URL: http://ceekay.bloggagratis.se
Postat av: halaa

haha a det ska ja göra :D . a hälsa tillbaka :D . jo det villjag men ja måste kolale xakt så de inte krockar med något pga det är eså mkt just numen ja vill verkligen! o säg atck för att hon vill :p

2008-05-08 @ 21:56:23
Postat av: IdaB

Men duuuuu, lägg AV!!!
Jag vill oxå ha!!! Inte för att jag har plats el behöver men vill iaf ha!!! Hade nog kunnat trycka in den någonstans ;P

2008-05-09 @ 14:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0