Update

Efter en väldigt seg morgon så tog både jag och Eric en dusch och kom iväg ut! Men jag satt i morgonrocken halva dagen... Vi landade i Birsta. Där köpte jag en klänning på Monki, svart med tre stora volanger över hela klänningen. Sen blev det några plagg till Eric, har tagit bort det mesta i stl 68 nu. Han kan ju ha kläder i den stl men dom jag har har krympt i tvätten lite oxå.
Nu köpte jag bara i stl 80. Ska hoppa över stl 74 förutom det jag redan köpt. Dom växer ju så fort, och det är bara skönt för han att det inte sitter så himla taight för honom =) Svårt att hitta byxor som blir bra i midjan för min lilla plutt ;) När jag kom hem upptäckte jag att jag redan hade en likadan body från H&M i stl 74 och en från Lindex i slt 74, så då har jag två av varje. Upptäckte även att jag hade rätt mkt i stl 74/80 så nu behöver jag inte köpa mer =) Men det är ju alltid kul med lite nytt ;P Eller jo, pyjamaser behöver jag! Dom sitter rätt taight nu alla han har..

 
Köpte stl 80, upptäckte att jag hade stl 74 hemma..

 
Stl 80, hade en i stl 68 som börjar bli för liten, vill ha en ny då det är svårt att hitta nåt grönt att ha till hans adidasbyxor som han kan ha ett tag till.
Är lite less på dom här två ovan nu, eftersom man haft det så länge i olika färger. Men jag kör ett tag till. Kul med nåt mönstrat.

 
Från H&M. Oxå tänkt ha till adidasbyxorna..

Sen blev det en svart body från H&M som jag även hade i stl 74 hemma. Och en blå body från Lindex..

Det gick inte att kopiera bilden på klänningen från hemsidan. Orkar inte knäppa kort. Men om någon är intresserad av att se vilken det är så kan ni kolla på http://www.monkigirl.se/ under collection på sidan 4. Funderar på att köpa den rosa varianten oxå som ni ser på sidan 1. Den döljde det jag vill dölja rätt bra ;) 400 kr.. Helt ok. Den ska jag då ha på mig på studentfesten jag ska gå på med Hala (Ms lillasyster) som jag lovat =) Undra hur det kommer kännas att gå på studentfest!? ;) Har man trevligt sällskap så är det nog helt ok =)

Here she is the little student ;)
 

Hittade även en gammal bild på oss, från hennes kusins bröllop -06. =) Undra om jag kommer kunna få på mig den klänningen nångång igen?! Tveksamt.. =(


Bla bla bla...
Nu väntar nog Linda på att få läsa ;P Surrar lite med henne på msn..

Så hej då då!

Kommentarer
Postat av: Linda

Det är väl KLART att du kommer komma i den klänningen! Ska banka in lite motivation i dig :P Jag vill inte höra sånt där trams!

2008-05-23 @ 21:39:34
URL: http://frokenbolibompa78.blogg.se
Postat av: lotta

Bodys är tha king!
Va in på exit och frågade vilken va den största storleken på bodys och de var upp till 98 än så länge!
Ha det fint!

2008-05-23 @ 21:49:37
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Samma här ang bodys.
Har fått en massa tröjor som vi aldrig har använt eller komma använda heller.
Pyjamas med fötter är också bra. Vi har lite kallt här i lägenheten innan sommarvärmen kommer och Bon sparkar av sig täcket nästan med de samma när han ska sova för natten.
Jajustja!
Jag kollade en dag hur Bon åt, tänk att jag kom ihåg att skriva ned alla gånger!
Men 5 gånger äter han på 24 timmar.
Så 5 - 6 gånger på ett dyng äter han..=)

Ha det fint!

2008-05-24 @ 08:36:59
Postat av: malin

Ska försöka lägga upp fler bilder. =) Den där klänningen på monki tänkte jag oxå köpa, den är ju jättefin! Men jag har inte orkat prova den så jag vet inte hur den sitter på.. =) Åker du på måndag? Hur länge blir du borta? kram

2008-05-24 @ 10:30:47
URL: http://mnordstrom.bloggagratis.se
Postat av: halaa

haha sött du är miss u

2008-05-25 @ 00:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0