Ett liten chans

till att sitta nu! Eric var trött och har inte kunnat somna förrns nu, i min famn =) På senaste tiden har han blivit mer gosig! Det är så mysigt att få kramas och pussas lite! Förut har han ju inte alls haft tid med sånt! Iofs så har han senaste veckan varit lite hängigare än vanligt. Men han ändrats i alla fall =)
Ska inte låta honom sova så länge, det är ju alldeles för sent för att sova nu. Men en liten nap går för sig.

Rutinerna har inte alls varit bra senaste veckan heller.. blir ju så när han inte är helt pigg. Han har inte velat äta lika bra som vanligt. Kanske är i en fas nu oxå när han inte är lika intresserad heller, dom har ju så mkt för sig dom små =)

Glömde skriva sist att Linda var här och käkade i torsdags, vi åt tacos! Eric myste jättemkt med Linda och ville inte sitta med mig =P Och igår kom Malin, då åt vi kyckling, klyftpotatis och bea + sallad. Riktigt gott blev det! Sen åkte vi hem till henne för att kika på Idol. M sålde vår TV igår och man kunde inte gå på golven nere så vi kunde hämta upp den från sovrummet. Typiskt! Men det gick ju bra att ta en liten kvällstur! Gick en sväng med Milton oxå, riktigt skönt när man var så proppmätt!

Idag har jag städat, det mesta är klart nu tills imorrn. Lite saker som ska plockas bort bara. Vi sover uppe i datarummet nu så här är det mkt grejer! Är så dålig luft nu nere när dom håller på i hallen och i badrummet. Så vi campar här på madrasser men det går bra, lite mysigt oxå =) Mkt skönare att andas här uppe! I alla fall så har jag mosat in lite saker här och i skrubben så det inte är så mkt i vardagsrummet, där måste ju alla få plats! Det tråkiga är ju att vi inte kan få det "riktigt fint" eftersom det är renoveringssaker i hallen + torktumlaren som alltid stått där.. Men snart kan den förhoppningsvis flytta ner till sin rätta plats. Det blir för övrigt riktigt fint i badrummet!

Fattar inte att han blir ETT ÅR imorrn!? Att det har gått SÅ fort..!!
Det bästa som hänt och jag älskar ingen annan som han!

Ska bli kul med kalas imorrn! Alla utom Madde kunde komma! Förutom "släkten" som kommer först så blir vi 11 tjejer tror jag kl 15, + 5 barn tror jag! Så det kommer vara fullt hus! Me like =) Mamma var snäll och hämtade tårtorna. Jag var ju ute i så god tid (igår) så det fanns inte ljusblå färg som jag ville ha till ena tårtan.. Så det blir en vit prinsesstårta med en grön krona på. Orange fanns oxå men då kändes det så mkt Halloween.. Och rosa och massa annat men det ville jag inte ha. Jag hade bara tänkt ha en vanlig tårta först, men kände där i sista sekund att jag ville ha det lite speciellt i alla fall. Jag är ju alltid ute sent när det gäller sånt här så kan man inte göra så mkt om man inte vill trixa själv!

Har inte kikat på tårtorna än men ska nog göra det ikväll =) Den andra är en "vanlig" tårta, daimtårta nånting! Frågan är bara vilken jag ska ha vilken tid! Eller om jag sätter fram både så får man välja. Tråkiga då är ju att det blir två halvätna tårtor kl 15.. Jaja vilket dravvel om dessa tårtor det blev nu då =P Who cares?!

Kan visa en bild på mitt senaste inköp till Erics rum i alla fall, ska bli vit såklart när orken finns! Tyckte den passar in i stilen där! En liten pluggis ska han bli, han ska ju komma långt! ;)

Bilden från annonsen på blocket


Nä, ska fundera på vad man ska stoppa i sig till middag. Finns potatisgratäng men vet inte vad man ska äta till, kanske slänga in kyckling i ugnen så sköter det sig själv. Orkar inte steka när dom är frysta.. Lite sallad till så blir det nog bra! Ugnen är ju en bra uppfinning ;P Haha jag har ju typ aldrig använt den förut, alltid stekt eller kört i mikro! Men på senaste har jag faktiskt börjat använda den. Tulay har bjudit på god "ugnsmat" så jag har tagit efter! ;) Duktigt!

Ska det bli klart idag måste jag nog gå nu!
Hoppas ni har en skön helg mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Linda

Värsta långa! Härligt! ;D Jag vill ha den vita prinsesstårtan med den gröna kronan på! :P Ja det kommer ju bli hur fint som helst när det blir klart på nedervåningen oxå! AVIS! Ses imorgon!!

2008-11-15 @ 19:02:29
URL: http://lindzanengman.blogg.se/
Postat av: Veronica

Stort grattis till Eric på 1-årsdan!

Kram från oss

2008-11-16 @ 11:20:38
URL: http://ceekay.bloggagratis.se
Postat av: Lisa

Hipp hipp..hurra hurra hurra lill Eric på 1års dagen!

Många kramar från Emin ;)

2008-11-16 @ 12:52:54
Postat av: pinglan

Hoppas att kalaset blir kanonroligt och att Eric blir lika trött och slut efteråt som Amira var på sin 1-års dag!

2008-11-16 @ 13:04:17
URL: http://pinglanm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis till eric på 1 års dagen!!!

2008-11-16 @ 13:06:50
URL: http://www.divamom.se/cey84
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Nä men vilken söt bänk :=)

hur gullig som helst :=)



Ha det finast mvh J

2008-11-16 @ 13:53:44
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: josephine *Elikas mamma*

GRATTIS ERIC PÅ 1 ÅRSDAGEN!!!

2008-11-16 @ 14:48:54
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0