Fredag hela veckan

Tjipp tjopp!
Har inte fått sovit mkt inatt, vet inte vad det är med lillen?! Han har vaknat 1000 ggr typ och velat ätit ett par ggr, men fick "bara" äta 2 ggr. Jag har inte hunnit somna om innan han börjat igen.. Nu på slutet fick jag ligga nära eller ha en hand på honon så han kände mig då gick det bättre. Har gett han majsvälling och 8 mån välling. Kan ju inte vara så att han inte blir så mätt att han måste äta varannan timme typ. Aja...

Idag måste jag ringa kommun, fick hem papper om att vi blivit erbjuden plats på Storken, men vi skulle ju få välja har vi pratat om! Skulle ju hälsa på på Lärarens idag, vilket jag inte behöver i så fall. Störigt...

Igårkväll hängde jag med Malin på VIP-kväll på Vero Moda! Jag köpte en kjol, linne och halsband! Ska kanske inviga det på lördag när vi ska ha glöggkväll hos Hannah =) På dagen blir det först julbord med pappa och några på Norra! Smaskigt!

Igår var vi även på Öppna Förskolan. Jag målade Erics hand- och fotavtryck. Tog hem och satt i ramen hemma. Det blev JÄTTEBRA tycker jag =D Har även skrivit in text på en gammal tavla med fotavtryck sen han var 2 månader. På tiden ;)



 

Vi får se vad som händer idag. Ska ringa kommun strax och planerna blir väl därefter!

Hoppas ni får en härlig fredag!

Kommentarer
Postat av: Linda

ja det där blev ju jättebra :) plingar dig nåt sen!

2008-11-28 @ 08:11:58
URL: http://lindzanengman.blogg.se/
Postat av: Linda

"Bättre och bättre dag för dag.." lalalaaaa... :) Idag fick jag inte kämpa med att öppna ögat när jag vaknade, så det görs framsteg! Så skönt! Yes, är hemma idag med.

2008-11-28 @ 08:50:12
URL: http://lindzanengman.blogg.se/
Postat av: alexandra

Shit va snyggt, det ska jag göra med de var hemma på barnen med!

Spank yoU!

2008-11-28 @ 11:47:05
URL: http://mama08.blogg.se/
Postat av: Linda

vadååå??? ;) värsta partybilden ju ;P

2008-11-28 @ 12:18:54
URL: http://lindzanengman.blogg.se/
Postat av: Lotta

De är så jobbit när man inte får sova, Bon har kommit på att vakna fyra, halvfem och vill inte sova nå mera fören halvåtta...

Tror de har att göra med att han inte blir mätt på 6månadersvällingen så nu byter vi igen.

Fin de blev avtrycken!

Har "bonhänder" här hemma som jag tänkte ta med på tisda och måla silver. Va kosta ramen?

2008-11-28 @ 13:49:31
Postat av: Elin

Men va snyggt det blev fot och handavrycket! :-)



Va skumt angående papperen ni fått hem, vi fick åxå hem dom igår, och bara storken fanns som alternativ, fast då jag pratade med henne på kommunen så kunde jag skriva en kråka om jag ville ha Läraren istället?! Förstår inte, antingen finns det ju plats eller inte?!..



har ni varit på besök på nåt av dom nu?



hoppas Eric sover bättre till natten!

2008-11-28 @ 14:14:13
URL: http://novasplace.blogg.se/
Postat av: IdaB

Så roliga minnen!!!



Vi fick ett fotavtryck på Theos minifot sen tiden på prematuren, den e ju bra sååååå liten!

Önskar att vi hade gjort ett med Tindra oxå!

2008-11-29 @ 23:20:21
URL: http://www.backeus.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0