Hinner inte

Skriva så mkt. Har inte haft tid sen sist heller... Inte för att jag gjort nåt speciellt men ;) Om jag sitter vid datorn vill Eric vara med och lyssna på musik så då kan jag inte skriva =P Sen är datorn ockuperad av M större delen av dagen, han har fått "Hjärter-sjuka".....! Spelar det hela tiden! Well well..

Nu sitter Eric här bredvid och lyssnar på "En kväll i Juni". Men vi sitter på varsin plats så det går bra..

Men nu börjar han röra sig! Får skynda mig lite!

Igår var vi ÖF, gjorde Erics handavtryck i gips som vi ska hämta nästa vecka =)

Idag har vi varit i Birsta och handlat lite inför kalaset på Söndag. Mycket att ordna tills dess. Har även varit och beställt tårta här nere på cafet vid City Gross. Stäääda måste jag göra! Ser ut som jag vet inte vad... Blir 2 kalas på Söndag, ett kl 12 och ett kl 15. Så det kommer vara fullt upp hela dagen! Tråkigt att vi missar babysim igen =( Men vi får gå på återbad..

Nu kan jag inte skriva mer..... Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: malin

Tack för ikväll! =) ses på söndag!



kram m

2008-11-14 @ 23:39:07
URL: http://mnordstrom.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0