Kulikul

Hade jättekul igår med tjejerna! Skulle ju ha glöggkväll, men man kan nog snarare kalla det vinkväll ;) Blev inte så mkt glöggdrickande! Vi blev 6 tjejer till slut. Va hemma hos Hannah hela kvällen sen drog vi inöver vid 24-tiden. Hamnade på Oscar som vanligt. Där röjde vi lite på dansgolvet och hade allmänt skoj! Så kul att dansa när ALLA är på G. Ingen av oss var trött eller så.. Fast mot slutet blev vi alla det ;) Tack för en toppenkväll my ladies!! =)




Orkar inte ladda upp fler bilder nu..

Jag sov hos pappa jag oxå. Vi tog faktiskt en svarttaxi hem tror jag, kändes ok när man inte var ensam. Tänkte gå först men det var ju SVINHALT och taxikön var låååång. Såg en bil som stannade nära taxistationen, så jag frågade om han kunde skjutsa oss. Han sa att han väntade på sin tjej som skulle komma om 20 min från nånstans.. Men jag tror nog att han var ute efter att få lite cash och köra nån! Skönt att slippa gå i alla fall!

Och vet ni vad! Det hade gått jättebra med Eric inatt. Han somnade kl 19, åt igen vid 23 och sen åt han inte förrns 06 på morgonen (!!) Hallå! Varför inte göra så hemma?? =P Visst hade han vaknat till nån gång och så, men fick nappen bara. Det va längesen han inte ätit på ca 7 timmar!! Betty (hunden) började morra lite när jag klev in inatt, så då hörde jag att Eric vaknade till lite oxå, men somnade om direkt som tur va. Han hade sovit i resesängen först men hade svårt att somna om nångång där så då sov han inne med dom istället. Man ser verkligen att han trivs där, bryr sig inte alls om mig så mkt när jag kommer/går. Skönt att veta! Imorse när han såg mig under täcket blev han glad i alla fall, men efter en kram så sprang han efter Ingalill igen ;) När M hämtade oss imorse blev Eric glad att se pappa oxå, han börjar nästa grina när han ser honom och skyndar mot honom när han inte sett han på "länge".

Vi var ju på Julbord på dagen på Norra, mumssss! Eric fick oxå smaka lite. När jag hämtade efterrättstallriken blev han nästan galen och pekade och pekade. Jag försökte ge honom lite grädde på en sked men han ville inte ha utan kollade på nåt annat på tallriken. Tillslut satt jag fram tallriken till honom. Och fort som tusan rycker han åt sig en chokladboll och stoppar snabbt in i munnen, "mmmm" säger han. Haha så söt! Kan tänka mig att han tyckte det var gott, va rätt mkt pärlsocker på den! Men det är ju inte varje dag man får gå på julbord ;)



Idag är det ju babysim, men bara jag och Eric som skulle åkt. Och det är ju så halt så jag vill inte åka ut dit själv.. Tråkigt att vi missat så många ggr. Men men.. Ska skippa nästa termin. Kan lika gärna åka och bada själv nu.. Så dyrt oxå =/

Nu har Eric vaknat så jag ska avsluta!

Hej hej

Kommentarer
Postat av: EB

Härliga bilder! Kul att det blev en lyckad kväll även om hemresan inte blev godkänd!

Kram

2008-11-30 @ 16:12:07
Postat av: Tulay

Hehehhe är det mamma som har skrivit här ovan?

2008-11-30 @ 20:08:12
URL: http://tullisen.blogg.se/
Postat av: Linda

men vem tror du fått ögoninflammation på ANDRA ögat då!??! fast jag jobbar nu, går ju inte att va hemma forever.. blir ju fattig!!

2008-12-01 @ 09:33:12
URL: http://lindzanengman.blogg.se/
Postat av: malin

såg att du hade ringt igår, var inte hemma då. Tack för i lördags iaf. =) Jasså, fultaxi! hihi



kram

2008-12-01 @ 11:40:07
Postat av: Elin

ja vi funderar att välja storken.. har ni besökt dom ännu?

2008-12-01 @ 14:27:53
URL: http://novasplace.blogg.se/
Postat av: Läsare

....och jag kom in på din blogg bara sådär av en slump som det kan bli. Jag har suttit o läst den här o var ganska länge och jag har tänkt -"vilken sympatisk o ödmjuk flicka. Hoppas hon får fortsätta att ha det bra..."

2008-12-01 @ 23:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0