Ny vecka

Igår var vi på babysim. Eric var fortfarande rädd för flytgrejen.. Men kunde va lite närmare den i alla fall. Men när M satt honom på den blev han rädd. Förstår inte vad det är som gör honom rädd. Det borde ju vara kul ;) Vi testade armringar oxå, men dom gillade han inte så mkt heller, men det gick bra. Jag badade inte eftersom jag är så snorig/täppt.
  
  


Innan babysimmet åkte vi på en snabbfika till Ingalills mamma och pappa, där fick min pappa sin present. Dom bjöd på tårta =)

Annars hände det inte så mkt mer igår.

Idag har jag inga planer. Får se vad dagen bjuder på. Tulay kommer hem idag =D Men vi träffas kanske inte förrns imorgon.

Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0