Sådär

Nu sover han. Va tvungen att gå ut på en liten promenad. Gick till ett område bredvid och kollade på lite hus. Va bara ute en halvtimme ungefär. Det börjar faktiskt bli lite kallt här nere oxå nu! Såg skyltar om att det var två hus till salu, men jag såg aldrig vilka, ska gå in på hemnet och se om jag ser nåt, kul att se vad dom går på. Rätt stor prisskillnad mot för hemma! Även om det är i ett område en bit från stan.

Glömde köpa present till Jasmin igår.. Men vet inte om vi kommer träffa dom nått idag. Imorrn eller på Måndag kommer vi ses i alla fall. Hannan skulle hänga med när Hala ska fixa mitt hår. 

Nu ska jag nog surfa runt lite. Kolla lite bloggar och se om det går någon bra bio ikväll. Finns ju lite mer filmer att välja på här än hemma om man säger så! 

Hörs hörs!

Kommentarer
Postat av: Eva

Glöm inte att läsa e-posten också.

Nu ska jag promenera en stund och sen FIKA hos Lisbet.

Hennes Magnus bilade till Borås då ni körde till Gbg.

Så denna helg är alla på västkusten............

KRAM fr Eva till Dig o Eric

2008-11-01 @ 14:05:37
Postat av: Hannah

vadå ska ru flytta??? Glöm det ;)

2008-11-01 @ 18:55:15
URL: http://kinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0