Still ont

Halsen kändes lite bätte igårkväll.. men under natten blev det sämre igen. Och näsan blev helt täppt. Nu har ju såklart nässprayen tagit slut så jag ska strax ta en sväng ner till City Gross och Apoteket! Hoppas på att Eric kan sova en stund i vagnen.

Annars har vi faktiskt inget inplanerat idag, ska nog bara vila och kurera mig lite mer! Imorrn ska jag på kalas men mamma till hennes kompis dotter!

Har inte så mkt att skriva.. händer inte så mkt när man bara är hemma..

Nu kommer Eric och vill sno tangentbordet så jag får väl avsluta!

Lite fil sen en promenad då!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Så jobbit att va sjuk.

Har en "häxblandning" som tar död på alla bakterier och en normal.

Häxblandningen: Koka bitar ingefära, vitlök, timjan, svartpeppar. Häll av vattnet och tillsätt citron och honung.

Normal: Använd näsbide med koksaltlösning och gurgla med koksaltlösning.

2008-11-07 @ 10:16:13
Postat av: Linda

krya på dig... pöööss

2008-11-07 @ 10:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0